PDA

Se fuld version : Domino mm.

Mafalda
21-06-2009, 11:02
Hejsa

Igår havde jeg besøg af en stor flok dejlige strikke/hækledamer, og vi snakkede om de forskellige teknikker.

Så jeg ville lige give jer alle denne side, hvor man kan udskrive forklaringer til nogle af teknikkerne:

http://www.viv.dk/Opskrifter/opskrift.htm

Mafalda

dansbo
21-06-2009, 11:26
Hejsa

Igår havde jeg besøg af en stor flok dejlige strikke/hækledamer, og vi snakkede om de forskellige teknikker.

Så jeg ville lige give jer alle denne side, hvor man kan udskrive forklaringer til nogle af teknikkerne:

http://www.viv.dk/Opskrifter/opskrift.htm

Mafalda

Tusind tak for link - du frister, gør du *120*

Strikkelene
21-06-2009, 17:52
Det er jo det, jeg siger!! Vivian Høxbro er bare dygtig til at finde på nye ting, man kan dominostrikke (og skyggestrikke, for det er også hende).

Men pas på!! Man bliver hurtigt "bidt" af at dominostrikke.

Tessie
21-06-2009, 18:10
Sjovt nok er jeg lige begyndt på rainbow baskerhuen til varmestuestrik. Der er vel mulighed for at få brugt nogle ikke så lange rester.

Nattrolden
21-06-2009, 18:45
ja nu har jeg sidet hele dagen og lavet firkanter og sådan. så nu søger jeg så lige igen igen igen opskriften på et par strømper der er til at finde ud af at forstå at læse. håber bare at nogen kan hjæpe mig med det.(R)
"jeg havde fået opskriften engang for noget tidsiden men kan ikke finde den i alle mine gemmer af bøger/Garn og løse opskrifter"

agro
21-06-2009, 21:31
ja nu har jeg sidet hele dagen og lavet firkanter og sådan. så nu søger jeg så lige igen igen igen opskriften på et par strømper der er til at finde ud af at forstå at læse. håber bare at nogen kan hjæpe mig med det.(R)
"jeg havde fået opskriften engang for noget tidsiden men kan ikke finde den i alle mine gemmer af bøger/Garn og løse opskrifter"

Jeg mener der findes nogen på garnstudios hjemmeside

Nattrolden
21-06-2009, 21:46
Jeg mener der findes nogen på garnstudios hjemmeside

det er vildt spændene og sjovt at side med det vil jeg godt give jer andere ret i når ført man finder ud af det. Jeg har fundet ud af lidt af det og har ikke lavet andet hele dagen end at strikke små firkanter(R)
er de til at forstå måden på ?

Mafalda
21-06-2009, 22:47
Der er ihvertfald et par strømper på drops, bare søg på domino :) men jeg syntes de er svære, men det er måske fordi jeg ikke er begyndt på dominoen endnu, jeg er igang med vendestrikken! og et par hækleting :P