PDA

Se fuld version : jeg er glad fordi....

luffedreng
21-02-2007, 15:28
jeg er så glad idag,så skal vi ikke ha en tråd der hedder :jeg er glad fordi...
jeg starter :
jeg er glad fordi jeg har ferie i denne uge så jeg kan få lavet en masse håndarbejde.
og jeg er overlykkelig over jeg har fundet rokken,det er verdens bedste forum,med masser af søde mennesker,der altid er der for dig,både med søde kommentar,og hjælp hvis man har problemer...
er der flere der er glade,så skriv...

susana
21-02-2007, 15:43
Jeg er så glad fordi... jeg har jordens dejligste kæreste(z)
4 dejlige børn, et par skønne børnebørn, og ikke mindst jer her på rokken, som jeg er ved at lære at kende.... livet er jo herligt!!!!!!!!!!!!!!!

Knus
Susana

OPR1
21-02-2007, 16:01
Jeg er glad fordi jeg kun er blevet voldsomt forkølet og har lidt feber i stedet for at få influenza og høj feber
+?(

vhs
21-02-2007, 16:02
jag är glad för att.
1 har inte behövt tabletter idag
2 en person här håller på att,lära mig sticka med 4 stickor
3 min dotter ringde och frågade,hur det var med mig.I går var ingen bra dag

supersine669
21-02-2007, 16:04
Jeg er glad fordi, BIDRO er begyndt at hjælpe. Har ikke hedeture mere - JUBIIIIIIII.

Har verdens skønneste sønner og en dejlig svigerdatter. PLUS en skøn kæreste.

Mine allerbedste venner er også mine genboer. Vi ses næsten dagligt, og hjælper hinanden (okay, det er mest de andre, der hjælper MIG *GGGG*)

OG jeg er godt i gang med at planlægge min søns "efter-konfirmation". Tror vi holder det i Sommerland Syd.....

Lyder det ikke dejligt?

(Efter-konfirmation er fordi, han bor hos hans far, og skal selvfølgelig så holde konfirmationen på selve dagen.

Jeg holder så "efter-konfirmation", hvor jeg inviterer min familie, og de nærmeste venner.)

hundeuld
21-02-2007, 19:23
#f¤ Jeg er glad for at jeg har fået lov til at leve...
og alt det dette liv har bragt mig, både af glæder og sorger.
og jeg bliver ekstra glad, hvis jeg også får lov til at værer her i morgen...

Nyberg
22-02-2007, 14:05
Jeg er glad fordi jeg har en dejlig mand og vi har snart været gift i 30 år.
Jeg er glad for min dejlige søn.
Jeg er glad for min skønne familie og pragtfulde venner.
Jeg er glad for rokken.dk. Er her inde næsten hver dag, selvom jeg ikke skriver så meget
Jeg er glad for at kunne hjælpe ved at hækle lidt til de hjemløse
Jeg er glad fordi jeg har vundet et gavekort til Ho strik, og fik at vide at det er på 250,-, og ikke 200,- kr(selvom det var jeg også glad for). Og pakken er afsendt så nu venter jeg spændt, for nu vil jeg hækle en jakke til mig selv.

Haven
27-05-2007, 18:20
Jeg er glad fordi det blev regnvejr idag, så gror det hele bedre.
Jeg er glad for at have et godt helbred og en god kone og datter.

mutti
27-05-2007, 19:07
Jeg er så glad fordi jeg ikke mere skal have galdestens anfald.
Kan høre fuglene synge,
at mine syrener blomstre og dufter så skønt,
at jeg har en dejlig mand som jeg har været gift med i 37½ år,
nogle skønne piger,
en god svigersøn,
og 4 dejlige børnebørn.
At jeg kan bruge mine hænder,
og glæder mig over hver dag jeg vågner op, og kan nyde. (z)
Livet er dejligt.

Zep
27-05-2007, 20:02
Jeg er glad for hver en dag, jeg kan ende med trygt at lukke øjnene mæt af virke og oplevelser.

Glad for alle de mennesker, der påvirker min skæbne på godt og ondt.

Glad for de sorger og bekymringer, der i tidens løb har gjort, at jeg finder størst glæde i det små og er ydmyg over for det store.

Glad for, at jeg altid finder en ny vej, når de andre ender.

Glad for at aldrig at kede mig...

jenny
26-07-2007, 13:44
Jeg er glad for mit nye arbejde, og fordi jeg naturligt er et positivt menneske.
Jeg er ozze glad for, at jeg ik' har gips på mit ben mere, og derfor bedre ka' nyde bylivet og naturen.
Og endelig så er jeg glad for at bo i lille danmark, hvor vi trods alt har det ret så godt, taget i betragtning af hvor'n mange andre folkeslag har det forskellige steder ude i den store verden...(:)

ingeborg
26-07-2007, 14:00
Jeg er glad fordi :
min dejlige søn har fødselsdag
min dejlige søn er kommet her for at fejre sin fødselsdag
min dejlige søn har taget sin dejlige kæreste med
min dejlige datter er også kommet
min dejlige mand har givet mig blomster
min ene af mine to dejlige katte, har givet mig en død mus

Dorit
25-09-2007, 21:40
jeg er bare boblene glad...glad ...og atter glad ......ikke fordi jeg har väret hos lägen og fået en af årets skideballer nope jeg kan nok bare ikke rigtig fortälle hvad det er men jeg er glad...(H)(H)(H)

Zep
25-09-2007, 22:07
Jeg er stødt på mange små uventede glæder, der føles store idag! Bl.a. et par stykker i mine pm'er (z) Og nu er jeg glad for at skulle i seng, for jeg er godt nok træt - men frisk og rask og uden søvnproblemer (H)

Puskram
26-09-2007, 13:06
Jeg er glad fordi denne tråd oser af glæde ((O))

Og ja, så har jeg bare bestemt for mig at se det positive i tingene i stedet for at gå og være slukøret over nogle små ubetydelige ting (H)

vhs
26-09-2007, 13:21
jag är glad för att jag,äntligen har sluppit ur den förhatliga rullstolen.
Innerligt glad för att jag börjar bli frisk.
och inte minst,börjar kunna hålla stickor och virknål igen.
får inte glömma hur glad jag är,för att orka vara med här igen
fy vad jag har saknat er

hundeuld
26-09-2007, 17:51
(b)Jeg er SÅ glad for det jeg har lavet idag.
Pakket varmestuestrikkernes dejlige ting i kasser og poser..
Tænk vi herinde kan finde ud af at være fælles om det her (z)
(a)

OPR1
26-09-2007, 18:02
Jeg er glad fordi min kæreste endelig er rask igen efter 3 måneders hård sygdom

hundeuld
31-03-2008, 11:10
(:)Jeg er så glad

Fordi der er så mange der støtter op omkring rokken.(k)

olde66
31-03-2008, 11:37
Jeg er glad fordi jeg er til og fordi jeg har:

Jordens sødeste kæreste
Verdens dejligste søn
Skønne veninder og venner
Og fordi alle her på rokken er utroligt hjælpsomme

(a)

Torras
31-03-2008, 12:09
(40) fordi jeg:

har 2 dejlige børn...
snart skal være mormor til nr.2 (en lille pige)
har et dejligt hus i Sverige,som vi snart regner med at flytte til...
har så lige en Dejlig mand (der ikke brokker sig over mit (59)lager) (31)

ingeborg
31-03-2008, 13:29
Jeg er så glad fordi :

Jeg lige har bestilt lækkert håndspundet samojedeuld (12)

krumme
31-03-2008, 14:34
Jeg er glad fordi:

-Jeg har en dejlig mand, der altid har været der for mig.

-Jeg har to skønne unger- en dejlig teenagesøn, som er en mild og god dreng med midlertidige vredesudbrud(ghf En skøn, fræk syvårig datter, som hver morgen sender mig det mest vidunderlige tandløse smil og gør mig blød i knæene.

-Jeg har en dejlig familie og skønne venner.

-Jeg har kreativ mor, som har givet den egenskab videre til mig. Så jeg keder mig aldrig.

-Jeg har- trods sygdom- et positivt sind og lidt overskud til at hjælpe andre, hvor det er muligt.

-Jeg har fundet dette skønne forum- og alle I vidunderlige, humoristiske rokkere.

-Jeg kan mærke forårets komme.(:)

(a)(a)

lillebi
31-03-2008, 16:46
Jamen jeg vil da også være med.
Jeg er glad fordi jeg har verdens dejligste kæreste, nogle super dejlige børn, i det hele taget har jeg en dejlig familie.
Og så er livet da bare skønt(z)(40)(:)

hundeuld
20-06-2009, 23:33
Jeg er så glad i dag fordi jeg endelig fik mig taget sammen til at rydde op i varmestueemnerne.(50)

Strikkelene
21-06-2009, 00:09
Jeg er glad, fordi jeg har en sød mor og en god og kær søster som jeg glæder mig til at holde ferie sammen med meget snart.

Jeg er også glad, fordi jeg lige har været en tur i Vendsyssel og hygget mig sammen med 4 andre søde, sjove, rare og hyggelige rokkedamer det meste af en hel dag. Og nu skal jeg snart ind og finde min lille seng.

klasus
21-06-2009, 00:16
Jeg er bare glad fordi jeg har fået lov til at mærke livet på både godt og ondt, så jeg kan mærke at jeg lever, hvilket absolut ikke er en selvfølge - og derfor ingen beklagelser over skavanker fra mig - jeg skulle jo have været død nu, hvis ikke kræften var opdaget i tide..............

githa
21-06-2009, 08:35
Jeg er bare så glad for at kunne vågne op hver dag og være forskånet for alvorlig sygdom...

sannehh
21-06-2009, 10:07
Jeg er glad for at jeg har verdens bedste og smukkeste datter.
Jeg er glad fordi jeg har verdens bedste mand, som altid er sød til at hygge og bekræfte mig, og som altid står ved min side, lige meget hvad
Jeg er glad fordi jeg har Frede, vores lille bomuldshund.
Jeg er glad for at leve, jeg elsker livet
Jeg er glad for at kommer ud på den anden side af depressionen, og endelig kan se lyset.
Jeg er glad for at jeg har kreative evner
Jeg er et glad menneske,
jeg er glad for andre mennesker

dansbo
21-06-2009, 11:37
Som Sannehh skriver, er jeg også glad for at være kommet ud på den anden side af depressionen. Ydermere er jeg glad fordi medicin har stabiliseret min sygdom så meget, at jeg kan leve et næsten normalt liv.

OG...
Jeg er glad fordi:

Jeg har 3 skønne velfungerende unger på trods af at de er vokset op med en skør mor *griner*
Jeg fik mulighed for at få styr på mit liv, på alle områder
Jeg har de mest fantastiske skønne dyr og børn der hver dag gør mig glad
Jeg fandt Rokken, som har givet mig den gave at kunne gøre godt for andre, samt finde fællesskab og venskaber jeg ikke tidligere har oplevet PLUS udvide mine horisonter på håndarbejdsområdet
Jeg fik tilbudt et flexjob jeg i dag er fantastisk glad for

HUSK AT SMILE OG VÆRE GOD MOD ANDRE - DET KOMMER IGEN PÅ ET ELLER ANDET TIDSPUNKT.

minniesmor
21-06-2009, 11:47
jeg er glad fordi jeg er blevet farmor til verdens skønneste lille prinsesse
og
jeg er glad fordi jeg har fødselsdag på onsdag hvor jeg holder åbenthus og der skulle efter sigende komme en masse mennesker som jeg holder af
og
jeg er glad fordi jeg lige er blevet færdig med at gøre rent i hele huset til min fødselsdag
og
jeg er glad fordi jeg nu kan nyde resten af dage med at være kreativ og bage nogle boller til Daniel kommer hjem

(z)knus Minniesmor

mrslangholz
21-06-2009, 20:20
Jeg er glad fordi:

Jeg endelig efter 4 meget hårde år er blevet pædagog

Jeg bærer rundt på enten en eller to små babyer til vores dejlige familie

At jeg har en dejlig søn

At jeg endelig har fundet den eneste ene

Og sidst men ikke mindst fordi jeg er den som jeg er og fordi jeg får lov at vågne hver dag sund og rask

olde66
21-06-2009, 21:53
Jeg er glad fordi, jeg har nogle super dejlige venner og veninder
jeg er glad fordi jeg har en super skøn familie
Jeg er glad fordi, jeg er medlem her på rokken
Jeg er glad fordi, jeg har jordens dejligste kæreste og den allerbedste søn

*307*

Elsebeth
22-06-2009, 12:53
Jeg er glad fordi:

- Min pencillin langt om længe er ved at gøre det den skal ...nemlig virke på den ONDE halsbetændelse jeg har haft raget til mig.

- Min møgtrælse feber er væk...indtil videre ihvertfald.

- Og så er jeg glad fordi min ældste søn's SFO-medarbejdere har givet os ret i at han ikke kan/skal starte i Alm. skole her til August og derfor i samarbejde med os , har visiteret ham til en specialklasse for børn med specielle behov.

- Jeg har en eminent god Psykiater , som forstår mig fuldt ud når jeg forklarer hende hvordan jeg har det med den medicin jeg får, og allervigtigst , tager mig alvorligt.

- Og sidst , men bestemt ikke mindst, min dejlige lille familie og de få, men meget nære venner og veninder jeg har og som altid er der for mig i tykt og tyndt.

Missemor
22-06-2009, 15:34
Jeg er glad fordi vi endelig har besluttet os for at bestille nyt køkken, for vore SP-penge.
Det gamle er slidt op, efter 28 år med mange børn i huset, og låger der er blevet åbnet et utal af gange hver dag.
Så jeg glæder mig til uge 33, for så skulle alt gerne være på plads igen.
Det bliver nemlig sat op i uge 32.
(H)