PDA

Se fuld version : Nyt forsøg på taske i kaunigarn

MetteG
21-02-2007, 22:43
Nu har jeg så forsøgt igen. Denne gang brugte jeg et sammensurrium af forskeliige opskrifter. Her har i tasken inden vask. Lige om lidt er min vaskemaskine færdig og så får I selvfølgelig også et billede af den forhåbentlig færdige, men våde taske.
Den lille "hvide" æske på tasken er faktisk en tændstiksæske jeg har lagt på for at give jer et indtryk af størrelsen.
Knus fra
MetteG

MetteG
21-02-2007, 23:05
Hmm...
Jeg er ikke helt tilfreds lige nu. Meeeen meningen med denne taske var faktisk at den skulle være til at have håndarbejde i, så det at den ligner en stor kurv når jeg stiller den op på dens bund, er egentlig ikke helt dumt..
Knus fra
MetteG

hundeuld
21-02-2007, 23:32
Uha den bliver god at have med, når den kan stå på gulvet, også bliver garnet i taske , rigtig godt..

Zep
21-02-2007, 23:35
Hmm...
Jeg er ikke helt tilfreds lige nu. Meeeen meningen med denne taske var faktisk at den skulle være til at have håndarbejde i, så det at den ligner en stor kurv når jeg stiller den op på dens bund, er egentlig ikke helt dumt..
Knus fra
MetteG
Den er da bare helt (xyk) lækker!

strikkemor
22-02-2007, 00:00
Hmm...
Knus fra
MetteG

Den er da blevet rigtig god Mette!! Dejlig størrelse...

Ja jeg syntes altså den ser lækker ud, har selv lige købt garn og skal til at forsøge mig med at strikke sådan en taske.

gitte
22-02-2007, 09:28
Den er lækker!!