Se fuld version : Endelig igang
Så kom jeg endelig igang med at strikke dukketøj.har fået en yndig gamel dukke som mangler tøj,er begyndt på en dåbskjole.V.H Gitte*306
Hvor er det en skøn dukke du har fået fat på.
hundeuld
11-06-2009, 22:10
Ej det glæder jeg mig til at følge imens hun får sin garderobe((O))
32983sÅ FIK HUN SIN DÅBSKJOLE MED MAMMELUKKER OG SOKKER,ET NAVN FIK HUN OGSÅ fRIDA EFTER MIN AFDØDE FARMOR,NU MÅ JEG NOK TIL AT STRIKKE LIDT PÅ MIT SENGETÆPPE FØR JEG GÅR IGANG MED AT STRIKKE TØJ TIL DE ANDRE DUKKER SOM MANGLER,HAR FÅET FAT I EN BOG MED STRIKKEOPSKRIFTER TIL DUKKER DEN ER FRA 1955 SÅ DUKKERNE FÅR TIDSSVARENDE TØJ,DET ER RET SPÆNDENE.
V.H GITTE*306
Fantastisk flot. *213* Sjov idé med tidssvarende tøj. Håber vi ser flere billeder. (50)
Nora
*213* det er en rigtig fin dåbskjole du har strikket.
Glæder mig til at se, hvad du ellers finder på til dukkerne.
Vi elsker (1) her på Rokken.
hundeuld
01-07-2009, 23:40
Hvor har du haft held med den dåbskjole (39)Vi glæder os til at se mere af garderoben...((O))
hejsa. hvad hedder den bog jeg er strikker meget dukketøj
WOW hun er blevet flot, men starter vel osse med at døbe dem, så dåbskjolen er jo helt på sin plads.
Til Kenneth bogen med dåbskjolen hedded Jeg strikker dukketøj fra Politikkens Forlag fra 1977 den anden bog hedder Dukkestrik 160 lette strikkeopskrifter til dukketøj i 20 modeller af Kirsten Clausen og Ingeborg Franke den er fra forlaget Banner og Korch og kan ses på det kongelige bibliotek eller hvis du er meget heldig købes hos et antikvariat jeg har fået fat i den over nettet V.H Gitte
Lene Schønemann
02-07-2009, 09:47
Hej.(50)Flot dukkebarn, og flot dåbskjole.
Knus fra
Lene.(50)(50)
337012 tøser og Knud kunne ikke nære mig for at give tøserne det samme tøj,og knud er blevet en rigtig flot fyr drt syntes jeg ihvertfald selv,nu tager jeg 3 dage til jylland uden dukkestrik men sengetæppet kommer med hvis der nu skulle blive tid.V.H Gitte*306
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.