Se fuld version : Stjernesjal - fuldt diagram 1
Jeg har jeg skrevet diagram 1 og 1. pind af diagram 2 af Revontuli-sjalet fuldt ud for at lette mit eget arbejde med at holde styr på pinde, tråd og diagram på én gang. *120*
Hvis nogen af I andre kan bruge det, kan I sende en pm med mailadresse, så sender jeg excel-filen (kan ikke vedhæfte den her).
Det er med forbehold for fejl, som jeg så gerne hører om, så jeg kan rette dem. :)
Nu er der sendt en mail til alle, jeg har modtaget en besked fra. Sig lige til, hvis den ikke er gået igennem.
Tak for opskriften. Den er dog ganske aldeles ulæselig, med de rene hieroglyffer. Er det kun mig der ikke kan læse den? Jeg har excel, som jeg kan forstå du har lavet opskriften i.
Det kan skyldes, at jeg har lavet det i Office 2007. Jeg skynder mig lige at gemme som 2003 og prøve igen.
Opdatering: Så er der sendt mail afsted til jer igen. :-)
Tusind tak. Det hjalp gevaldigt.
Lige en besked til Johnna, der har bedt om diagram. Vil du sende din emailadresse til mig? Kan ikke sende dig en besked her på Rokken, da din indbakke er fuld.
Hej
Min veninde har lidt svært ved at starte sjalet, så vil oz gerne have mail...
Sender lige en pb
Det kan skyldes, at jeg har lavet det i Office 2007. Jeg skynder mig lige at gemme som 2003 og prøve igen.
Opdatering: Så er der sendt mail afsted til jer igen. :-)
Tusind tak for det tilsendte! (6)
Det var så lidt, Jette! Håber bare, det hjælper jer på vej. Lægger selv sidste hånd på sjalet i dag. Når først man er i gang med diagram 2, så kører det bare derudad. Men der er godt nok mange masker på pinden til sidst. ;o)
Sulle, har netop sendt dig en mail. :)
ab morganza
15-05-2009, 19:00
*141*Kan jeg ikke også få den tilsendt,den er nemlig rigtig svær.
Jeg sender lige min mailadresse til dig.
Har sendt en mail til dig, Morganza. :)
ab morganza
16-05-2009, 09:40
(bdkMange tak for det,jeg har printet dem ud,det er absolut mere overskueligt
jettefb.
16-05-2009, 09:50
Måske også mig? Det er rigtigt flot det stjernesjal.
Sender lige en pb.
Britta59
16-05-2009, 09:55
Jeg vil da også sige tak, nu kan jeg endelig komme i gang.
Kh.Britta.
winnie50
16-05-2009, 10:00
hej jyden ja det kunne jeg godt tænke mig at få her er min mail
winnie,pedersen@email.dk på fårhånd tusinde tak
Kære alle
Nu skulle der være sendt mails rundt til alle, som jeg har modtaget pb/indlæg fra indtil nu. Hvis I ikke har modtaget noget må I lige sige til.
Mvh. Lisbeth
jettefb.
16-05-2009, 10:43
Tusind tak for opskriften *131*
winnie50
16-05-2009, 11:37
hej tror lige jeg kluder lidt i det stjerne sjal jeg kan ikke lige se hvornår der skal komme en ny vrang maske på
Hvor langt er du kommet? Så skal jeg se, om jeg kan hjælpe dig. Er ikke helt sikker på, hvad du mener med ny vrangmaske.
Åhh,- kan jeg få dig til at sende mig sådan et helt udskrevet diagram?
Jeg har endnu ikke fundet ud af om jeg skal strikke:
diagram 1 - midtermaske - diagram 1
eller
diagram 1 - midtermaske - modsat diagram 1 (altså læse fra venstre mod højre)
Så er der sendt mail til dig, Marianne. :)
Ej kan jeg også nå at få en kopi? .... det vil være en super hjælp (59)
Ja, du skal bare sende din email-adresse til mig. ;)
Maheha: se at få slettet din mail adresse. Du vil kunne modtage en hel del spam når den ligge offentlig tilgængeligt. Du skal sende din mail via pb til folk her på siden så risikerer du ikke den falder i de forkerte hænder.
Jyden: jeg sender en pb
Du skal sende din mail via pb til folk her på siden så risikerer du ikke den falder i de forkerte hænder.
... og jeg sender gerne(!) diagram mv ud, blot man sender sin mailadresse til mig. Jeg har ikke tid til at lede efter den, selvom den måske er at finde andet steds her på Rokken. ;o)
Missemor
08-06-2009, 12:36
Jeg har også sendt en "be-be" af sted......
(R)*141*(R)
(bdk*204*(bdk
Jeg har også sendt en "be-be" af sted......
(R)*141*(R)
(bdk*204*(bdk
Det der er da ikke til at stå for, så der er selvfølgelig også sendt mail til dig. :D
Missemor
09-06-2009, 05:52
Hurtig ekspedition, den var jo i min mailbox lige efter jeg havde sluppet knappen. ((O))Takker (sagde manden, da han satte sig på riven)*120*
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.