Se fuld version : Hvor har Nis været
hundeuld
19-02-2007, 09:50
Nis kom til verden i Ulsted hos Linda
Nykøbing Sj. til Hundeuld og Haven
Osted hos Jenny
Vordingborg hos Winnie og Steffen ( hvor han fik sin nye vandrekæp )
Bornholm hos Zep var det næste sted..
Ulsted/Bornholm med Søren
Sønderborg hos Supersine669
Fredericia hos Galleri
På vej til Parkie.....
og Nis er klar til at drage ud i det ganske land efter nye oplevelser og for at lære nye mennesker at kende
Der skal passes på ham , han er fuld af spillopper og narrestreger .
Glæder mig til at hører mere .
Husk hvis Nis lige trænger til at blive frisket op, så må han en tur omkring Ulsted.
Al den rejseaktivitet, kan jo give småskader.
supersine669
19-02-2007, 12:58
Jeg synes det var noget med, at vi meldte os til at rejse videre til Nis.
Er det væk?
hej hvem er Nis ?? , kunne i ikke lægge et billed ind så os der er lidt nye kan se hvad det er i snakker / skriver om (x)
hilsen Tella
Hej Tella du kan prøve at se her
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=25
hundeuld
19-02-2007, 13:51
Prøv at gå om på forsiden ..
I venstre side, er der 3 små billeder, Rejsen til Elverfolkets dal, der finder du Nis, når du trykker..
Jamen jeg har da både hus- og hjerterum nok til at kunne tilbyde Nis et ophold på den smukke sydhavsø Als. Jeg skal nok tage mig godt af ham. Han skal få lov til at opleve den alsiske natur set fra min cykelkurv.
Han ar meget velkommen, men han skal selv sørge for transporten herned. Da han jo ikke er større end tobak for en skilling, kan han vel rejse på børnebillet.
Glæder mig til at høre om han ta’r imod mit tilbud.
hundeuld
19-02-2007, 14:14
Det vil Nis da meget gerne sige ja tak til...han vil komme snart...
Bare du lige lover du ikke presser ham til en blomst...(R)
Det vil Nis da meget gerne sige ja tak til...han vil komme snart...
Bare du lige lover du ikke presser ham til en blomst...(R)
Det gør jeg ikke, men jeg vil ikke udelukke, at han ikke vil blive involveret i proceduren.
hundeuld
19-02-2007, 14:25
Jamen giv ham endelig noget lærdom ind i hoved... man ved jo ikke hvad han kan finde på, med sin hjertens kær Roselinde , som bo nede ved Jenny....
PArkie, jeg skal sørge for at Nis kommer trygt og godt til den smukkeste del af Als.
Jeg har hvisket ham det i øret og han glæder sig meget.
Han har en lille lommebog med og der kan du læse om de ting han har oplevet indtil nu.
hej hvem er Nis ?? , kunne i ikke lægge et billed ind så os der er lidt nye kan se hvad det er i snakker / skriver om (x)
hilsen Tella
Hej Tella
Her er også lidt om vores frække maskot, Nis
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=687
han virker da til at være en meget hyggelig fyr , håber at han må få sig en go tur til Als%/(
de har lige lovet snestorm på onsdag så synes lige i skulle se ham her også(jso
hilsen
Tella
han virker da til at være en meget hyggelig fyr , håber at han må få sig en go tur til Als%/(
de har lige lovet snestorm på onsdag så synes lige i skulle se ham her også(jso
hilsen
Tella
Snestorm - øv, for nu vælter det ind med afbud til Julies fødselsdag på lørdag (F)
Nå, så må vi jo bare sørge for at hun får en ekstra fødselsdagsfest når vejret blover bedre (:)
Så er Nis startet på sin rejse mod Als - jeg tror han melder sin ankomst hos Parkie i morgen.
Han er kommet afsted i en rejsesikker kasse, godt foret med aviser og på et leje af stof, så aviserne ikke kradser ham.
Han har husket både sin stav og sin lille rejsedagbog.
Skulle hilse og sige at han glæder sig meget til besøget hos Parkie
hundeuld
26-02-2007, 14:13
Bare de nu kan styrer ham i post Danmark(t)
Han har det jo med at bryde ud..
Åh det bliver godt at følge Nis igen.
Jeg er sikker på han vil nyde sit ophold ved Parkie.
Spændende hvad han kan lokke hende til (H)
Åh det bliver godt at følge Nis igen.
Jeg er sikker på han vil nyde sit ophold ved Parkie.
Spændende hvad han kan lokke hende til (H)
Ja, det bliver hyggeligt.
Vi havde jo desværre bøvl med vores kamera en stor del af Nis´tid hos os og har da også fået købt et nyt - men han har hygget sig og været vidt omkring - og vi har husket at skrive i hans rejsedagbog.
Håber at vi er tilgivet de manglende billeder
Vi valgte at skrive en lille historie om Nis i stedet for og fik også taget et billede af ham.
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=687
og her er der også lidt billeder
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=25&page=10
Ih hvor glæder jeg mig til hans ankomst. Jeg skal nok sørge for at han ikke lider nød. Jeg håber ikke at han lider af støvallergi, for alt mens jeg har siddet og sejlet i pendulfart med de kommende konfirmander fra Engeland til Skotland og i en lille båd der gynger, - har gemalen brækket det næste betongulv op, så når jeg skal forbi på mine trippende versefødder foregår det på en planke ovr noget der nærmest ligner en grusgrav.
hundeuld
26-02-2007, 16:12
Jeg kan lige se det for mig....godt det ikke er mig (R)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.