Se fuld version : OLG marked 25-1- 2009
hundeuld
30-11-2008, 15:03
OLG marked
http://www.olg.dk/
Sneglerupvej 2 - 4571 Grevinge
Indbyder alle rokkermedlemmer
max 50 personer
den 25 januar 2009
på 1 kop kaffe og 1 stk kage gratis til rokker
( der vil komme et mærke man skal bære for at bevise man er medlem på et senere tidspunkt )
Der vil være et langbord til fælles kaffe drikning og sludren ,
pladsen er doneret af Mutti`s mand Søren der har en kæmpe garn afdeling der og Hundeuld.dk (http://www.rokken3.dk/forum/www.hundeuld.dk)
26587Sørens garn butik på stedet er stor og hvad der ikke er af garn er ikke værd at have. 26588
Søren giver 20% af alt salg af garn den dag
købt af rokker til varmestuestrikkernes kasse (6)
Desuden er der ca 60 kræmmer fordelt over 100 stade pladser som også har åbent den dag.
OLG marked åbner kl 10
Vi har et langt bord til 50 personer, så man kan bare slå sig ned og gå fra og til som man har lyst.
Så jeg forslår at vi siger vi er der fra kl 11!!!
OBS husk at få dit rokker mærke udleveret ved bordet, så man kan se du kommer fra rokken.dk
Min gemal og jeg er der fra kl 10*307*
hundeuld
30-11-2008, 15:18
Man skriver sig på her i indlægget hvis man vil med, for max 50 deltager*141*
Vi kommer:
Hundeuld
Haven
Jannie
bobassen
Karin Sørensen
+ 2 gæster
Thomas' mormor + bodygard med tegnebog
Hobbyisten
johnna
merete ejlerskov + chauffør
Bodilland
gmm
minniesmor
mutti
Samu
Ikannik
Spelsauen
SØSTER
Fnuggi
Fifi
Muffe
Momse
Klasus
Solsikkens-Sang +Helle
Cowspot
SusanneKristensen
A. Jensen
Måske :
loerup
Vi er 32 nu ...
mums det lyder da lækkert, vi kommer ( tager lige min husbond med)
har været varm på olg, et stykke tid, så nu kommer vi da afsted.
og så kan vi jo samtidigt hilse på alle "rokkerne"
det glæder jeg mig da (qwe meget til.
hundeuld
30-11-2008, 23:08
I har lov til at tage gemalen med, men så betaler i selv for kaffen til ham/hende *120*
Uha uha jeg har fået en hvisken i min øresnegle der er måske flere med stade plads der vil være med til nogle rabater derude(6)til os.
Det er en smadderflot tilbud - bare ærgerligt at det er lidt langt fra Jylland
Jeg vil også gerne skrives på. Så må jeg se, hvordan jeg får overbevist min chef om at jeg ikke kan komme på arbejde den dag. (H)
bobassen og jeg kommer også gerne den 25 januar *120*
Strikkelene
30-11-2008, 23:30
Det har du ret i, Galleri! Jeg ville også gerne have været med. Men for det første bor jeg jo i jylland og for det andet er det nok svært at komme dertil med offentlige transportmidler om søndagen. Ellers ville jeg gerne have sagt "ja, tak".
Thomas' mormor
30-11-2008, 23:52
Jeg kommer også. Min tegnebog tager en bodygard
med - han hedder Søren http://www.rokken3.dk/forum/images/icons/icon6.gif
hundeuld
01-12-2008, 00:03
Underligt jeres mænder ikke er medlem af rokken(31), vi kan godt bruge nogle flere(k)
hobbyisten
01-12-2008, 00:06
Jamen vi skal da med, jeg har tilføjet mig selv og konen.
De har en fantastisk Ost derude.
Jamen vi skal da med, jeg har tilføjet mig selv og konen.
De har en fantastisk Ost derude.
Er det den ost, der kan gå af sig selv?
*120*
hundeuld
01-12-2008, 11:40
Det er den ost hun fanger med en lasso hver gang døren den går op, for så løber den (31)
jeg kommer også
dejligt sted
merete ejlerskov
01-12-2008, 13:00
*213**213*
Jeg og Bodiland vil også gerne med,og vores Chauffør selvfølgelig.
Og vi betaler selvfølgelig for *101*.
UHHH,hvor jeg glæder mig
Merete
hundeuld
01-12-2008, 13:10
Ja ja kaffen er gratis for dig og bodilland i er jo medlem (k)
Hmm, kæresten kommer jo fra Holbæk, mon han kunne lokkes til at besøge familien den weekend*120*
minniesmor
01-12-2008, 14:31
jeg vil også gerne med - jeg har længe tænkt på at besøge dette marked så nu skal det altså være (31)
tak for indbydelsen
knus Minniesmor(39)
hundeuld
01-12-2008, 15:16
Hmm, kæresten kommer jo fra Holbæk, mon han kunne lokkes til at besøge familien den weekend*120*
Det ville da være dejligt med en fra fastlandet også , jeg har skrevet dig på, så kan du give besked om famlien vil have besøg...(k)
gmm vil meget komme den 25 jan. 2009 og møde andre fra rokken
hundeuld
02-12-2008, 08:36
Nej hvor hyggeligt du også vil være med, du er på listen nu...*229*
Hvor bliver det spændende at møde jer, jeg glæder mig rigtig meget.
Indtil da, ja så vil jeg strikke strømper,og så har jeg endnu engang kastet mig ud i at kniple en 20 m lang sølvblonde. I skal nok få lov til at høre om den hen ad vejen *234*
Halløjsa, det er jo bare et stenkast fra, hvor jeg boede som teenager (Sneglerup Huse).
hundeuld
03-12-2008, 12:49
Ja kommer du ikke lige en smut forbi *243*
Uh dte kniber nok altså (33)
Vil Meget gerne deltage. Glæder mig til at hilse på andre ROKKERE!
Glad hilsen fra Samu
Uh dte kniber nok altså (33)
'Det kunne ellers være så hyggeligt *220*
Måske kan vi føl's - ???
når det nu ikke kan lade sig gøre i morgen. Jeg har forøvrigt slet ikke læst noget om julemarked i Højeruplund igen i morgen.
bedste hilsner*243*
Vil Meget gerne deltage. Glæder mig til at hilse på andre ROKKERE!
Glad hilsen fra Samu
hundeuld
06-12-2008, 20:35
Ikannik det ville da være dejligt hvis du også havde tid til at kigge forbi, skal jeg skrive dig på listen ?*244*
Selv om det er svært at forstille sig tiden efter nytår - ja, så forsøger vi :-)*243*
Ikannik det ville da være dejligt hvis du også havde tid til at kigge forbi, skal jeg skrive dig på listen ?*244*
Selvfølgelig ka; vi føls; Vi snakker lige sammen. Læser du ik` lokalsprøjten ( læs Stevnsbladet)? (:
Samu
hundeuld
09-12-2008, 11:18
Hiver lige den her frem, hvis der er nogen der skal have sat kryds i kalenderen.*223*
Spelsauen
10-12-2008, 08:19
Det var fint du lige hev den frem... jeg vil da gerne med!*245*
hundeuld
10-12-2008, 09:53
Du er på listen , så er vi 23 (uæa
SusanneKristensen
18-12-2008, 22:07
Ihh hvor spændende...og så er det kun 2 km væk(H)
men men men jeg skal på skiferie om kommer dog hjem den 24 men alt afhængig af hvordan familien har det...så vil jeg da skrive det i kalænderen og kommer helt sikkert hvis jeg ikke er helt flad (og så skal jeg starte på ny arbejde om mandagen så det bliver en travl weekend)
Men det ville være SÅÅÅÅ hyggeligt at møde andre Rokkere - jeg er jo tilflyttet så kender ikke mange i området
Den før omtalte ost....den kan gå selv jeg så det sidst jeg var der*120*
spændte hilsner
Susanne - som kun bor 2 km fra OLG markedet
Jeg vil gerne med til OLG marked d.25.-1.
Vh SØSTER
hundeuld
23-12-2008, 01:13
Du skal være så velkommen..*217*
Det lydder spændende og kunne godt tænke mig at komme med, men det kommer lige an på økonomien til den tid så jeg vil gerne står på måske og hvil alle 50 pladser bliver optaget inden så er det helt ok.
Men tjekker lige op på det når vi nærmer os.
Marie*247*
hundeuld
23-12-2008, 10:23
Sig bare til , hvis der skulle komme 52 rykker vi rokker bare sammen, der er altid plads til en til..*237*
Sig bare til , hvis der skulle komme 52 rykker vi rokker bare sammen, der er altid plads til en til..*237*
(awd jeg har jo min egen stol med, så jeg behøver jo ikke tælle med hvis det kniber (fkl Men jeg glæder mig meget til at møde jer alle samme.
hundeuld
03-01-2009, 09:16
Der er flere stole at få ((O))
Det er godt nok en skam at der er det store (og dyre) vand imellem ellers tror jeg at vi jyder også var dukket op.
Det er godt nok en skam at der er det store (og dyre) vand imellem ellers tror jeg at vi jyder også var dukket op.
ja det er en stor skam for det kunne være så hyggeligt at i også kom (z)
Øv, øv må melde fra, havde ellers fået det hele hen, med besøg hos sivgerfamilie, men nu bliver jeg nok nød til lige at koncentrere mig om det nye job, har også kun fri hver 3 lørdag!
Håber det lykkes næste gang!
hundeuld
06-01-2009, 19:19
Så er der 24 der gerne vil med, skal du også med (k), se i indlæg 1 og hvem der kommer i 2 ((O))
Jeg vil gerne med.Glæder mig til at hilse på andre rokkere. Hilsen Fifi
hundeuld
13-01-2009, 16:16
Glæder mig til at hilse på dig *131*
hundeuld
15-01-2009, 16:25
Herligt nu er vi 28, så der er stadigvæk plads til flere.((O))
jeg er lige blevet færdig med endnu en varmestrik-hue - kan jeg tage mit færdige strik med den 25.??
minniesmor
16-01-2009, 14:23
hej hundeuld
har du set at du har skrevet gmm på 2 gange??
knus Minniesmor som glæder sig*307*
hundeuld
16-01-2009, 14:48
Tag endelig alt med i har færdigt af varmestuestrik, både dem fra København og Sjælland, det skal jo i samme kasse ((O))
hundeuld
16-01-2009, 14:50
hej hundeuld
har du set at du har skrevet gmm på 2 gange??
knus Minniesmor som glæder sig*307*
Se dobbelt tja og jeg har endda ikke fået en morgen dram i dag...(31)
har lige lidt tillægs spørgsmål, er det muligt at kunne købe sådan noget som stoflim, glimmer og satinbånd?
Skal lave en fe-prinsesse dragt til min datter til fastelavn.
og er der en som skal der op som evt kører forbi Tølløse som jeg kan køre med (denne efterlysning slår jeg op i en anden tråd når vi kommer dertil)
Marie
Spelsauen
16-01-2009, 18:13
*306 Strikpigen skal også med på listen! *141*
hundeuld
16-01-2009, 19:30
Det er hun nu..
På OLG kan man få alt, også det man ikke kan få *120*
Thomas' mormor
16-01-2009, 19:35
*120* *120*
Så behøver jeg jo ikke spørge om der er strømpegarn.
hundeuld
16-01-2009, 20:15
Du får nok et chok når du ser hvor meget der er *141*
Måske skulle man overveje alligevel ikke at deltage - det lyder dyrt.
Forhåbentlig kan man kun betale kontant, så er det jo til at styre :-)
Du får nok et chok når du ser hvor meget der er *141*
Spelsauen
18-01-2009, 16:49
Hvis nogle af de kvikke rokker (hvilke der er mange af) har set strikpigen bliv sat på liste og forsvundet igen. Er det fordi jeg har klumret i tilmeldingen...! *1235*
Så er det bestemt - Moffe starter Lunte, som er hans autocamper - og fragter Momse og Klasus (både Kla og Sus) til OLG, så vi kommer 4 stk.
Momse og jeg har lige talt om, at denne gang behøver mændene ikke at bekymre sig om det vi får købt nu også kan være i bilen - for der kan dæleme være meget garn i en autocamper............(31)
Vi glæder os til at se jer!
Strikkelene
18-01-2009, 17:27
Ja, Klasus! Det er lige som når Mosterkoster har campingvognen fuld af garn!
hundeuld
18-01-2009, 17:28
Dejligt at også jer 4 ...(z)
hundeuld
19-01-2009, 01:51
OLG marked åbner kl 10
Vi har et langt bord til 50 personer, så man kan bare slå sig ned og gå fra og til som man har lyst.
Så jeg forslår at vi siger vi er der fra kl 11!!!
OBS husk at få dit rokker mærke udleveret ved bordet, så man kan se du kommer fra rokken.dk
Min gemal og jeg er der fra kl 10*307*
Vi glæder os til at mødes med jer
Jeg glæder mig til at møde jer alle sammen.*306
Fnuggi*307*
(H)hejsa !
det bliver da for sejt- tænk at få udleveret rokker mærke !
det havde jeg nu aligevel aldrig troet sku´overgå mig*120*
så er det lige jeg må høre - er det på ryggen vi skal bære
det rokker mærke (31)
vi ses.
så bliver vi seje at se på (31)
strikketøsen
22-01-2009, 02:47
Ja - jeg har desværre så meget garn, at jeg slet ikke tør vove mig hen et sted, hvor der findes endnu rigeligere mængde af det ! (15)
Så jeg vil nøjes med at glæde mig til at høre, hvordan det er gået jer alle og se nogle billeder fra "træffet" .....
Og jeg kan næsten allerede se for mig, hvordan I alle sammen må hjælpe Klasus med at presse (59) (masser af garn) ind i autocamperen - lidt ligesom når man i Tokyo presser folk ind i togene! *120**120*
hundeuld
22-01-2009, 02:55
Hmmmm de har også masser med kort dernede
Det sagde jeg ikke (31)
hobbyisten
22-01-2009, 03:19
Jeps, og en rigtig god ostehandler !
strikketøsen
22-01-2009, 12:41
Hmmmm de har også masser med kort dernede
Det sagde jeg ikke (31)
Jeg synes slet ikke, at jeg kan læse, hvad der står herinde ......
(Da jeg desværre også har soldet en masse på kortmaterialer og da januar måned desværre stadig bliver ved med at være, som januarmåneder er, såååååå .......(R) ).
Og hvorfor skulle dette dejlige marked så også lige være placeret i JANUAR? ! (x)
Nå, men så er det da godt, at der er så mange af Jer, der forstår at spare penge sammen! *131*
(Og så undskylder jeg, at jeg ikke lige var særlig opmærksom: Jeg troede i laaang tid, at markedet var i Jylland !!!). (k)
Solsikkens-Sang
22-01-2009, 15:36
Jeg vil gerne tilmelde mig også.
Samtidigt vil jeg også tilmelde "Cowspot" og vores fælles veninde Helle. Hun er ikke medlem af rokken, men håber det er ok, at vi tager hende med alligevel.
Dvs. 3 tilmeldinger kommer jeg med.
Hvordan og hvorledes med adressen til markedet? Nu fik jeg ikke lige læst indlæg 1 før jeg gik igang med dette indlæg, men hvis det ikke står der, får vi så en PB med adressen på markedet?
Mvh.
Solsikkens-Sang
Jeg vil gerne tilmelde mig også.
Samtidigt vil jeg også tilmelde "Cowspot" og vores fælles veninde Helle. Hun er ikke medlem af rokken, men håber det er ok, at vi tager hende med alligevel.
Dvs. 3 tilmeldinger kommer jeg med.
Hvordan og hvorledes med adressen til markedet? Nu fik jeg ikke lige læst indlæg 1 før jeg gik igang med dette indlæg, men hvis det ikke står der, får vi så en PB med adressen på markedet?
Mvh.
Solsikkens-Sang
du kan gå ind på deres hjemmeside som er O.L.G.dk Her finder du oplysninger og kan se billeder
SusanneKristensen
23-01-2009, 00:11
Hej jeg kommer også og kikker en tur og tager måske en strikkegal veninde med Hi hi
A. Jensen
23-01-2009, 00:16
Jeg satser også på at komme ((O))
hundeuld
23-01-2009, 00:21
Det er da smadder hyggeligt vi kan komme til at hilse på hinanden...
HUSK at tage færdig varmestuestrik med *307*
hundeuld
23-01-2009, 12:28
Hobbyisten har doneret disse navnskilte
28148 28149
Nu har Haven siddet og sat navn i dem, de skal bruges til at have på ved OLG træffet, så husk at hente et ved bordet, så de handlende kan se i kommer fra rokken.dk = bonus til vores varmestuekasse.
De skal afleveres igen når i går, så vi har dem til en anden gang TAK
Hobbyisten har doneret disse navnskilte
28148 28149
Nu har Haven siddet og sat navn i dem, de skal bruges til at have på ved OLG træffet, så husk at hente et ved bordet, så de handlende kan se i kommer fra rokken.dk = bonus til vores varmestuekasse.
De skal afleveres igen når i går, så vi har dem til en anden gang TAK
Ærlig talt Klasus og jeg vil altså gerne vide om de ikke er lidt små til rygmærker (31)
Vi ses
(K)æv æv æv !
jeg er detsværre nødsaget til, at melde fra til imorgen.
har stadig mange smerter i min skulder og nakke.
havde jo håbet det var blevet bedre.
havde glædet mig mega til imorgen.
hyg jer vi ses en anden gang istedet for.
Spelsauen
24-01-2009, 17:36
ej, ej... det var synd. Men rigtig god bedering - og mon ikke der kommer en beskrivelse af dagen i morgen? (b)
det kunne da være man skulle huske kameraet og få taget nogle billeder.
hundeuld
24-01-2009, 17:57
God bedring Kinoll (z)
God fornøjelse imorgen *307*
(K)æv æv æv !
jeg er detsværre nødsaget til, at melde fra til imorgen.
har stadig mange smerter i min skulder og nakke.
havde jo håbet det var blevet bedre.
havde glædet mig mega til imorgen.
hyg jer vi ses en anden gang istedet for.
Du må have rigtig god bedring. Jeg har også ligget de sidste par dage, men nu går det lidt bedre, så jeg kommer.
Søren er lige kommet hjem, han har været ud og dække bord samme med Kirsten og Mogens fra OLG ((O))
Glæder mig til at møde en masse Rokker i morgen. *101*
hundeuld
24-01-2009, 20:06
Nej hvor pænt af ham *131* glæder mig også vildt til at komme derud og hilse på jer alle.(z)
hundeuld
24-01-2009, 20:07
Der er stadigvæk flere ledige pladser, så får du lyst til at komme, så kig forbi *307*
Lyder super hyggeligt og en fantastisk mulighed for at møde andre fra Rokken. Glæder mig allerrede.
Vi ses Søs
strikketøsen
24-01-2009, 21:39
I må alle have en rigtig rigtig god dag/tur i morgen.
Pas på "skillingerne" ......! (k)
I må alle have en rigtig rigtig god dag/tur i morgen.
Pas på "skillingerne" ......! (k)
Det gør vi så - Altså sparer på skillingerne.........Men la'r daleren rulle...(31) Momse har jo Moffe med og Kla er med sus - såee... *120*
Strikkelene
24-01-2009, 23:08
Jeg glæder mig til at læse, hvad I har oplevet på markedet, når I er kommet hjem igen!
Er det muligt at aflevere garn til varmestuestrik imorgen?
har lige sorteret, det meste bomuld, al strømpegarnet og det syntetisge fra, jeg får aldrig brugt det. 4 poser i alt
Marie
Thomas' mormor
25-01-2009, 01:28
(H)Loerup
Der er mindst 3 garncentraler til stede i morgen, så mon ikke der en en chance for aflevering.
uuuh det lyder godt det er jo dumt garnet bare ligger her uden at blive brugt.
(z)
hundeuld
25-01-2009, 08:57
Så kommer vores katte/hus passer om 1 time til morgenmad, glæder mig meget til at se jer alle..
PS Skulle der være en derude der lige pludselig får lyst til at være med, så kom bare derud, der er flere ledige pladser *307*
Hvor er vi ??
Du går bare ind af døren, der er kun 1
går til venstre og lige indefor i den hal du kommer ind i der, så sidder der en flok mennesker og kagler. Ellers gå efter lyden *120*
Viktoria
25-01-2009, 09:05
(H) kan I alle have en hyggelig dag.
(bdk og takker for hilsnerne.
håber i for en lækker kagle sludre rokke hyggedag sammen.
er jeg bare så ærgelig ell. hva´ !!!!!!*130*
pas nu på i ikke "falder" og garnet (31)
Håber I får en rigtig hyggelig dag med glødende dankort og flyvende kontanter.
Husk nu at vi vil se billeder
Mosterkoster
25-01-2009, 19:41
Jeg mødte nogle rokkere på vej til marked. Kom kørende af motorvejen i Roskilde ( var på vej til fødselsdag ) da jeg så en bil med et Rokken.dk på bagsmækken.
De har nok undret sig i den bil, for jeg prøvede at kigge ind i bilen mens vi begge kørte, i hvert fald var der en der kiggede tilbage. Jeg kunne desværre ikke genkende nogle, men jeg blev så glad over at have mødt nogle ligesindede. *153**153*
Hva' så, er I blevet helt blanket af (31)
Strikkelene
25-01-2009, 20:25
Fortæl, fortæl! Vi glæder os til at høre nyt fra OLG-markedet!
minniesmor
25-01-2009, 20:26
ikke helt blanket af men næsten og det var ikke min skyld *120* jeg kan ikke huske noget om at have købt noget garn (x) men da jeg kom hjem havde jeg garn til strømper og til trøje og hue til mit kommende barnebarn samt til endnu et sjal *306
knus Minniesmor *168*
Spelsauen
25-01-2009, 20:28
Ja næsten... (men tog mig lige i det, da jeg begyndte at købe garn, som jeg ihvertfald ikke skulle have) Men jeg ved om nogen, der bar flere poser ud, end de havde med ind *120* Ellers var det som sædvanligt rigtigt hyggeligt!
hundeuld
25-01-2009, 20:34
Ja, så må vi se hvad der er i havens kamera..
28251 Fnuggi med sine domino strømper af rester.
Bordet var meget langt og festlig dækket op med lys og blomster og med æblekage - småkager og slik til os alle. Vi siger TAK til ejerne af stedet for den fine forplejning.
Der var ca 1000.- til varmestuens garn kasse af jeres handel siger Søren i garn butikken og kassen siger mange mange TAK.
Garnet vil blive købt, når vores nye depot er på plads.
Tak for en dejlig dag til alle (z)siger hundeuld og Haven
Vi takker for en rigtig hyggelig dag
Et stort dejligt og hyggeligt kaffebord var dækket til
os da vi kom Tak for det store arbejde.
så blev der hilst på rokkere og handlet garn m.m ind og især
snakket. Skønt også at få ansigter på flere jer *120*
Sjovt med skiltet vi havde på for flere spurgte hvad Rokken
er og i boderne sagde de Nå er I fra strikkeklubben og smilte
Jeg glæder mig allerede til næste udflugt med Rokken så endnu
engang 1000 tak for en dejlig dag
Thomas' mormor
25-01-2009, 21:09
Jeg fik også en pose med hjem. Det er utroligt man kan blive fristet, og samtidig støtte Rokken.
Og så blev der hilst på ligesindede (strikaholics *306)
(k) Tak for i dag til alle.
Det var en rigtig hyggelig dag og lidt blev også købt.
minniesmor, det var heller ikke min skyld, jeg lokkede ikke vi skulle jo bare kigge *141*
Jeg fik købt garn til et sjal, og lidt til datterens fastelavnsdragt.
Marie
Jeg fik også en pose med hjem. Det er utroligt man kan blive fristet, og samtidig støtte Rokken.
Og så blev der hilst på ligesindede (strikaholics *306) og kigget på aberne i rygeburet (ghf(ghf
(k) Tak for i dag til alle.
ha ha ha ha
I er rigtige gode til at købe garn allesammen(6)
underlig nok kom gemalinden ikke hjem med noget, nååå hun skal nok tage revance, eller også skal hun gå ud og pakke den pakke der er smidt ind under bordet i udestuen op,*120* mon der ikke er garn i den (awd
Nå men billeder, desværre kameraet har drillet, så det eneste der kunne redes var de berømte sokker. Undskyld.(R)
Tak for i dag til alle.((O))
jeg vil også gerne sig tak for i dag - dejlig kaffe og kage - og hyggeligt selskab, selvom der kom mere med hjem, end jeg havde planlagt - også et mindre sæt knit-picks.
Egentlig ville jeg have vedhæftet nogle billeder - men lige nu er jeg ikke i stand til at finde ud af at gøre dem mindre, så jeg kan oploade dem - det er noget der kræver held - og det er der åbentbart ikke p.t. på matriklen.
strikketøsen
25-01-2009, 23:49
Det var en rigtig hyggelig dag og lidt blev også købt.
minniesmor, det var heller ikke min skyld, jeg lokkede ikke vi skulle jo bare kigge *141*
Jeg fik købt garn til et sjal, og lidt til datterens fastelavnsdragt.
Marie
(H)Loerup!
Tak skal du have for "spion"oplysningen .... .....
*120* *120* *120* Uha da - jeg tænkte nok, at minniesmor ikke kunne holde sig i skindet på sådan en "garn-tur" !
Men det kan da være, at jeg snart selv kan se, hvad det er for noget fint garn, hun har forkøbt sig i ....(z)
A. Jensen
25-01-2009, 23:55
Jeg siger også tusind tak for i dag :0)
Og en særlig tak til lkannik for undervisning i magic loop - jeg har siddet og puslet med det her til aften, først med en enkelt strømpe på rundpinden, det gik fint. Så ville jeg prøve med to på, men det ser ikke helt rigtig ud, der kommer godt nok to strømper, men de sidder underligt på pinden i forhold til dine. Jeg kigger på det igen i morgen og råber på hjælp, hvis det bliver nødvendigt *306
ØØØH
jeg kom også til at støtte ROKKEN med et lille beløb, selv om jeg ikke manglede noget. (R) *120*.
men tak for en dejlig dag og tak for liftet (bdk
Hej
Tak for en dejlig dag, det var rigtig godt at få sat ansigter på de mange navne synonymer.
Det var svært at vælge i Søren garn biks, alt alt for mange fritelser.
SøsR(qwe
Spelsauen
26-01-2009, 06:52
I er rigtige gode til at købe garn allesammen(6)
underlig nok kom gemalinden ikke hjem med noget, nååå hun skal nok tage revance, eller også skal hun gå ud og pakke den pakke der er smidt ind under bordet i udestuen op,*120* mon der ikke er garn i den (awd
Nå men billeder, desværre kameraet har drillet, så det eneste der kunne redes var de berømte sokker. Undskyld.(R)
Tak for i dag til alle.((O))
Det var godt, det billed blev reddet. De sokker forelskede jeg mig godt nok i... men tror ikke det er gengældt... (F)
Tak for et flot engament!
Tak til jeg alle for en rigtig dejlig dag.
Jeg håber at alle kom godt hjem, det gjorde jeg.
Det var dejligt at hilsen/få sat ansigt på så mange af jer. Jeg kan stadig ikke huske hvad I alle hedder, men det vil nok komme hen ad vejen.
Her er lidt billeder som jeg tog der fra hvor jeg sad. *307*
Hov .jeg glemte lige. her er et billede af bordet.
inden i kom *101*
merete ejlerskov
26-01-2009, 12:10
*101*Tak for en god dag,fint arrangement. Jeg fik da købt en del garn,men det var frygtelig svært at vælge,og kom da også hjem med noget jeg vil prøve at få byttet(R)
Så er der jo en mulighed for at komme derop igen*120**120*
Mange hilsner til alle fra
Merete E
ha ha ha ha
Jeg har gået et par dage i tænkeboksen, og kom til dette resultat.
Har i været i Zoohave og ikke på marked.
Jeg troede dette var et sopert forum.
jeg føler det diskrimineret / rasistisk udtale med hadefuld latter,
Citat:og kigget på aberne i rygeburet (ghf(ghf :citat slut
Jeg er selv ryger og har mistet venner/bekendte på den konto,
man griner ikke af en nakoman, man griner ikke af en alkoholiker,
en ryger har det lige så svært, ved at lægge tobakken på hylden,
som de andre har ved at lægge deres laster fra sig.
Thomas' mormor
27-01-2009, 12:34
Kære Steffen
Jeg har slettet linjen i mit indlæg. Det har ikke været min mening at udstille os rygere, eller tilkendegive en nedladende holdning. Roger, over og out !
hundeuld
27-01-2009, 13:41
Jamen hvor er din rokker humor henne(H), du skulle bare se dem, det var rygeaber i bur, og det fik vi lov til at trække på smilebåndet af, det er så hulens sundt at grine, det bliver man så smuk af....*120*
Min rokkehumor fejler ikke noget,
men når det drejer sig om rygning er jeg på stikkerne.
vi ryger bliver betragtet som skadedyr som skal skal puttes i bur
og udrydes.
mistet venner / bekendte , er det venner/ bekendte og familie
når de venner ryggen til, fordi man ryger.
Strikkelene
27-01-2009, 13:57
Jeg er også ikkeryger. Men jeg er ikke fanatisk. Begge mine forældre røg (min far er død nu)/ryger og jeg har gode venner, der ryger som en skorsten (og ikke lufter ret meget ud - så jeg må skifte tøj, når jeg kommer hjem fra dem, fordi det stinker af røg). Men jeg kunne da ikke drømme om at forbyde dem at ryge. Jeg lader som ingenting og vasker bare mit tøj og mig selv lidt ekstra, når jeg kan lugte røgen.
Så for min skyld må du ryge lige så meget du vil, Steffen (og alle andre rygere)!!!
Strikkelene :
Bare alle var lige som du er.
når vi har haft gæster , er der nogen som siger inden de går ud af
døren NU SKAL VI HJEM OG VASKE RØGEN UD AF TØJET.
de mennesker bliver aldrig lukket ind igen.
hundeuld
27-01-2009, 14:16
Heldigvis et frit land vi lever i plads til alle((O))
Jeg har fået flere PB om jeg ved hvad der skete ved OLG i den tid vi var der, for der er flere der har set at der holdte en ambulance - akutlægebil og politiet udenfor.
For at svar alle på en gang så er svaret her.
Der var en damen der faldt om med et hjerte tilfælde nede ved kiosken og rygerummet.
Hun overlevede har jeg fået en melding om...((O))
Viktoria
27-01-2009, 14:36
*153* ikke fordi jeg skal blande mig i ikke- og rygere på OLG da jeg ikke selv deltog.
Og heller ikke vil fortsætte det med rygning eller ej.
Jeg tror personen har skrevet det for sjov, da jeg ved hun selv ryger, og sikkert selv har været i rygeburet.
Jeg trak da på smilebåndet over det skrevne.
Jeg ryger selv og lige så meget jeg kan nå om dagen (z) det er mit svar når jeg bliver spurgt om hvormeget jeg ryger om dagen, og så stopper alle videre spørgsmål fra spørgeren.
(H)
det var mig og karin der var i rygeburet og vi jokede selv med det også så den var henvendt til os så derfor svarede jeg også hahaha(31) på indlægget fordi jeg vidste at hun selv lige havde stået derinde Der blev ikke ment noget ondt med det overhovedet Det ved jeg med sikkerhed
Det var dejligt vi kunne stå indendørs og ryge selvom det var i et "bur" for det var hundekoldt udenfor og fugtigt *307*
Jeg har skrevet en pb til Thomas' mormor,
hvorfor jeg svarede,som jeg gjorde på indlægget.
Thomas' mormor
27-01-2009, 16:10
Jeg har fået en hyggelig PM fra Steffen. Alle evt. misforståelser er ryddet af vejen, både Steffen og jeg ryger videre i fordragelighed.
Spelsauen
27-01-2009, 16:22
Jeg havde ikke fået øje på rygeburet, så jeg stod ude i løsdriften... *120*
Jeg har fået en hyggelig PM fra Steffen. Alle evt. misforståelser er ryddet af vejen, både Steffen og jeg ryger videre i fordragelighed.
dejligt så ryger jeg videre sammen med jer (31)
Jeg har lovet at skrive opskrift ned på det mønster jeg strikkede til marked.
det skal nok komme men desværre så rider jeg ikke samme dag som jeg sadler da jeg skal læse rigtig meget på min uddannelse og den kommer i første række.
Men men jeg skal nok nå det.
Viktoria
27-01-2009, 21:04
dejligt så ryger jeg videre sammen med jer (31)
Jeg vil være med også (z)
Spelsauen
28-01-2009, 11:03
Forresten vil jeg lige sige tak for tipset jeg fik. Nåede lige at komme med på et Vivian Høxbro kursus her d. 29/3.
Domino for dovne... *120*
ja, så lykkedes det mig at gøre billederne mindre
Hundeuld og Mutti .......- Spelsauen, Fifi og ..............- Fnuggi, Samu og Spelsauen
tak for billede Dejligt at se dem *172*
hundeuld
03-05-2009, 13:45
Så har jeg været ude og hente alt det dejlige garn vi har fået fra de procenter vi fik ved købet.
Der er for 1350.- procenter og for 1000.- varmestuestrikkernes garnkurv indsamling..
31307 31311
Vi har strømpe garn igen...(39)
Her er et lille kig rundt i slaffaren land
31309 31310
Den anden dag var der en der mangle stoppe garn, det kan fåes hos Søren for 5 kr pr stk.31308
Missemor
03-05-2009, 14:34
ojjjjj, jeg ville ikke kunne styre mig i sådan en butik !(R)
Lækkert med alt det strømpegarn, det kan blive til mange varme fusser til vinter.
(z)
merete ejlerskov
04-05-2009, 11:01
Uha-da-da hvor meget garn.Er der garn til lidt større ting???
Pige/drengetrøjer f.eks?
Jeg har snart strikket alt mit eget garn op,det er mit bidrag til garnkassen.Der ligger stadig lidt garn fra garncentralen i posen,til huer/vanter,men det tænder mig ikke for tiden.
Jeg skrev for nogen tid siden,om Chenillegarn jeg gerne vil af med,er der slet ikke nogen der vil have det????
(k) Merete
Thomas' mormor
04-05-2009, 11:52
Hej Merete - også en Thomas mormor
Jeg har lige fået 8-10 nøgler blåt smartgarn i siloen. Det er så nyt at der ikke er fotograferet endnu. Jeg har også masser af bomuldgarn, og jeg kan godt skille dig af med chenillegarnet og putte det i siloen. Var det noget ? Jeg skal til Jannie i morgen aften men kan godt drible garnet op til dig. Det bliver ca. 18.15 ellers onsdag formiddag, som er kl. 11.00.
hundeuld
04-05-2009, 12:38
Hvor er det herligt i kan finde ud af det...
Jeg har lige kigget på alt garnet der er faktisk for 3000.- Søren kan ikke tælle *131* TAK Søren.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.