PDA

Se fuld version : En god historie

linda
18-02-2007, 14:27
Jeg mødte denne oplæser.
Det er nogle fantastiske historier han læser.
Knægten sidder på sin tæstub og læser den ene historie efter den anden.
Og som i kan se bliver han selv grebet af stemningen.

linda
18-02-2007, 14:30
Denne raske svend stoppede op og lyttede, men uha det var da noget af en historie han fik bundet på ærmet.

kreativ53
18-02-2007, 15:13
Linda (:) herlige trolde, ja jeg tror også det er gode historier han læser, du kan bare det der(bdk

Gydda
18-02-2007, 15:17
Han ligner præcis en "Ditte" - en billedbog om en dukke, jeg havde som barn. ;) Det kan være, de er (næsten) enæggede tvillinger - altså bortset fra den lille forskel. (:)

Ditte (eller var det Didde ??) - akja, hende havde jeg da rent glemt.
Men den bog havde jeg osse. Kan slet ikke huske, hvad bogen handlede om - men hendes ansigt har prentet sig fast... Hun havde strithår og et gavtyveansigt med fregner og en lidt sjov overlæbe (lissom en dreng i nærheden af os, som var blevet opereret for hareskår som barn...)

luffedreng
18-02-2007, 16:00
de er altså bare for søde dine trolde linda
det er du altså (qwe god til at lave

mutti
18-02-2007, 18:14
Hvor er de bare flotte Linda, du er bare så skrap til det der.(bdk

linda
18-02-2007, 19:02
Ja det er fri fantasi, mærkelige typer der dukker op i mit hoved og/eller leren.
Men det er da godt de slipper ud.
For pokker da et virvar, hvis de alle blev inde i hovedet, det var da lige til en hovedpine. Men jeg har altid haft ry for at have et rigt indre liv.

Zep
18-02-2007, 19:16
(H) Jeg får næsten altid en enorm kriblen i modellerefingrene, når jeg ser dine væsener Linda - megakreativ inspiration (H)