Se fuld version : Spinde dag 26-4
hundeuld
18-03-2009, 13:47
Rysse åbner sit huset så vi kan spinde i Stenløse
Søndag d. 26.4 2009 fra kl 11
Der arbejdes på at få Renee fra en ulden affærre til at komme og vise hendes uld.
Madpakke/drikkevare medbringes .
Tilmelding skrives i dette indlæg
Rysse
Renee
Hundeuld
haven
Klasus
*145*
Jeg glæder mig til at se Jer alle sammen. Hvis det er godt vejr kan vi sidde i haven eller på terassen. Ellers kravler vi inden døre i stuen.
Når tiden nærmer sig sender jeg en PB med adresse.
Hvis I bare sørger for at have madpakken med, så vil jeg sørge for drikkevare, der kan købes for rimelige penge.
Er de ikke nogen der har lyst til at deltage ? *145*
hundeuld
20-03-2009, 11:00
Jo jo jeg kommer med påhæng , men der er god tid endnu*145*
Spelsauen
20-03-2009, 20:56
Ja, jeg har da også lyst til ... *145*
*145* Jeg er hermed også med.....
Behøver jeg at sige, at jeg allerede glæder mig?
(12)Dejligt at se. Glæder mig allerede til I alle kommer.
Spelsauen
11-04-2009, 10:36
(Å) UPS...! Jeg er godt nok blevet lidt samspilsramt her på det sidste. Desværre kan jeg ikke komme søndag d. 26/4, da jeg ikke er kommet tilbage fra Silkeborg til kl. 11.00. Men håber da at jeg må deltage en anden gang til *145*
hundeuld
11-04-2009, 10:39
Vi ses en anden gang Annette((O))
Hvad med om vi prøver det her http://greenupgrader.com/2138/handspun-recycled-newspaper-yarn/
Jeg er da hel vild med det forsøg..
Rysse kan du samle nogle aviser sammen gerne de store...
Spelsauen
11-04-2009, 16:22
Ja jeg er lige kommet hjem fra "genbrugen" - og da lokalaviserne tog vejen til "papir containeren" ? - Helt ærlig, lige der og da, - kunne jeg ikke sige til min mand:
Neeej..., dem må du ikke smide ud! Så jeg måtte hurtig tænke; "der kommer flere, hvor de kommer fra"! (ghf
hundeuld
16-04-2009, 01:04
I der flere der vil med den dag, jeg vil prøve at spinde avis papir...*120*
Jeg samler de aviser sammen jeg kan få fat i.
hundeuld
16-04-2009, 08:29
Du er bare en skat, men samel nu ikke hele byens, vi skal bare prøve...*120*
Hi det kunne være sjovt at prøve *120*
Hi det kunne være sjovt at prøve *120*
Jamen så bliver du da nødt til at komme Zep. Det ville glæde mig meget.
Det ville også glæde mig Rysse! Men kalenderen siger fødselsdag for gemalen og slet ikke noget om at tage til Sjælland (n)
Det ville også glæde mig Rysse! Men kalenderen siger fødselsdag for gemalen og slet ikke noget om at tage til Sjælland (n)
Du tager da bare ham med. Så skal jeg nok sætte et flag frem og lave lagkage. (xyk)
hundeuld
16-04-2009, 13:56
Ja lad os bare holde fødselsdag også ..
Men en ting vi skal huske, det er at tage billeder..
hundeuld
24-04-2009, 07:08
Er der flere der skal med ???? kom bare (k)
Så er jeg klar til i morgen........
*172*Iiih hvor jeg glæder mig til en fridag sammen med jer, selvom vi ikke bli'r så mange.
Jeg glæder mig til I kommer. Det ser ud til at vi får godt vejr, så vi kan sidde uden for.
Husk at jeg skaffer drikkevare.
hundeuld
25-04-2009, 13:37
Vi skal have det skægt Renee har skaffet en maskine til at lave strimler med så jeg kan lige se os...
men hvis der er nogen derude der gerne vil med, så kom bare.(k)
I kan bare køre ind i indkørslen. Så skal vi ikke slæbe så langt. Ellers må vi tage trillebøren til hjælp. ((O))
Håber I får en rigtig god dag! Lige nu er jeg godt træt af afstanden, for jeg ville så gerne med. Men jeg sidder og spinder og tænker på jer istedet...!
Hva´siger du Zep ???? Kommer du ikke ? Og jeg som har stået og lagt lagtkage sammen til din mand *133*
Nå, spøg til side. Jeg ville ønske at du kunne være her. Håber i får en dejlig dag der over på solskinsøen. Tillykke med manden.
Du er go med din lagkage- jeg fik ikke engang det popkorn jeg havde bestilt*133*. Men en hyggelig dag, det var det(xyk)
Så fik I ikke farvet garn så?*120*
Du er go med din lagkage- jeg fik ikke engang det popkorn jeg havde bestilt*133*. Men en hyggelig dag, det var det(xyk)
Åh det er rigtigt. Det må du undskylde. Det havde jeg glemt. Jeg skal sørge for at du får nogle i morgen. Kig i den orange kasse, der neden under postkassen.
Så fik I ikke farvet garn så?*120*
Jo det gjorde vi da. Det blev bare rigtig flot. Jeg regner med at Haven ligger nogle billeder ind, når de kommer hjem. Vi har jo haft vores egen fotograf hele dagen.
1000 1000 tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg har siddet og spundet den sidste time og er vældig stolt af mig selv. Ja jo altså, det er jo ikke den kønneste garn, men alligevel så er det ikke helt tosset. Har næsten fået spundet en hel spole.
Også 1000 tak herfra - Det var rigtig hyggeligt ((O))
Vi lagde ud med at afprøve spinning af avispapir (jeg tror nok at hundeuld og jeg blev enige om at det var både første og sidste gang *120*)
31037 31038 31040
mens Haven dirigerede
31039
Så øvede Rysse på Rokken, og det gik bare helt OK, da spolerne først blev fixet
31041 31042
Og så blev der farvet garn
31043 31044
Alt i alt en rigtig hyggelig dag, med stor tak til Rysse fordi hun lagde hus til *131*
1000 1000 tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg har siddet og spundet den sidste time og er vældig stolt af mig selv. Ja jo altså, det er jo ikke den kønneste garn, men alligevel så er det ikke helt tosset. Har næsten fået spundet en hel spole.
Hvor lyder det bare godt Rysse!! Husk nu billeder ((O))
Jeg fik også nogle fine værtindegaver:
Blomster fra KlaSus, pandebånd fra Hundeuld og Haven og pulverfarver til at farve uld med af Renee.
Haven: Fru Musvit har lagt 3 æg her til aften.
hundeuld
26-04-2009, 19:45
Vi siger også tak for en kanon dag, det var smadder hyggeligt, og så fik vi da prøvet det avis spinderi, så kan vi sige det har vi da også prøvet, men som klasus skriver det var første og sidste gang.*120* det har jeg/vi ikke tålmodighed til..
Der kommer billeder, men vi er først lige nu kommet hjem for vi røg lige ind i en 18 års fødselsdag (H), så vent lidt.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.