Se fuld version : Hvem spinder på Sjælland
hundeuld
18-03-2009, 13:34
Dette er ikke en gruppe sådan set, men vil du have en PB når der laves noget ang. spinding på Sjælland så skriv dig her i emnet.*145*
Spinder fra andre landsdele af Danmark kan også skrive sig på hvis de vil have PB
Rysse ;Zep ; hundeuld ; klasus; Nattergalen ;Renee ;Vips_Amager ;Spelsauen ;susannebeyer ;karin olsen ;Birgit Cordua ;Heddimor ;Madam Marquard ;madam-mim
Så gør i bare sådan, at i kopier alle der står her og sætter i en PB ( der kan være 25 af gangen ) når i laver noget, så får alle der vil besked....
hundeuld
18-03-2009, 13:34
Jeg vil gerne have det at vide *238*
Jeg bliver forhåbentlig en af dem. Så ja, det er jeg interesseret i. *145*
Jeg vil godt høre med her, da vi af og til er på SJælland...
den var nær smuttet..... Jeg hører jo også til *145*folket så melder mig hermed
nattergalen
18-03-2009, 22:14
Jeg vil også meget gerne være med ;o)
Mvh Helen/ Nattergalen
Og det er min sidste to måneder som sjællandske spinderske.
Så må I til Jämtland. Renee*145*Det var dog en vakkelvorn rok.
Vips_Amager
19-03-2009, 15:42
Også mig, tak :-)
Vips - Amager
Spelsauen
19-03-2009, 19:38
Ja det vil jeg da meget gerne... *238* *145*
susannebeyer
21-07-2009, 11:18
Hej.
Er lige blevet den lykkelige ejer af en rok, som jeg higer efter at lære at spinde på, så skulle der komme et kursus her på Sjælland vil jeg meget gerne om I vil kontakte mig.
Ud over at være total novice i rokken og spindingens kunst er jeg også lidt af en novice her på siden. Er lidt forvirret om sidernes opbygning om de forskellige datoer.
Hej.
Er lige blevet den lykkelige ejer af en rok, som jeg higer efter at lære at spinde på, så skulle der komme et kursus her på Sjælland vil jeg meget gerne om I vil kontakte mig.
Ud over at være total novice i rokken og spindingens kunst er jeg også lidt af en novice her på siden. Er lidt forvirret om sidernes opbygning om de forskellige datoer.
Hejsa!
Jeg spinder også - om jeg kan lære fra mig, er så en anden snak, men jeg er frisk på at prøve, så send mig en pm hvis du synes, at du har mod på at mødes og afprøve sagen - Næstved er og bli'r lige rundt om hjørnet og jeg bor i den sydlige del.
(lige et hint, da du er ny her: for at sende en pm - klik på mit navn ved mit billede og vælg send personlig besked)
"Brumby"
21-07-2009, 12:07
Æv.. ville virkelig gerne komme.. men der er fest på vejen... :mad:
hundeuld
17-08-2009, 07:18
Er der flere der vil på listen her, i fra Jylland må også godt blive skrevet på, hvis i har lyst til den lange vej.((O))
Madam Marquard
02-11-2009, 16:33
Jeg er fra Sejerø- Det hører vist under Sjælland. Send endelig en p.m. til mig hvis der sker noget med spinding.
madam-mim
29-03-2010, 13:21
jeg vil også gerne være med
Ja, jeg vil også gerne være med
madam-mim
25-07-2011, 14:38
jeg bor godtnok på Falster, og spinder. men det er da ikke længere væk end at man hurtigt kan smide rokken ind bag i dytten, hvis der skulle være nogen der arrangede en "spind-in"
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.