Se fuld version : Strik Naturligvis
Er der en der kan fortælle mig hvilke modeller der er i Strik Naturligvis.
Overvejer nemlig at købe den.
Mvh. Janne
Hanne Nyegaard
03-03-2009, 09:57
Jeg vil foreslå dig at du låner den på biblioteket, så du kan se modellerne inden du evt. køber bogen. Det har jeg gjort og jeg vil helt bestemt købe bogen og strikke flere af modellerne. Det hele er strikket i Marianne Isagers garn. Jeg har købt garn til en bluse i retstrik med bomber der ligner blomster og en nederdel i striber og et mønster der får det til at danne læg, men der er meget flot. Alt til voksne både mænd og kvinder.
Tag bogen på google, fandt den på tilbud (190,-)
Jeg ved at cumulus er en af opskrifterne. Den kunne jeg godt tænke mig, men er der kun den jeg kan li' må det vente til jeg kan låne den på biblioteket - der er venteliste - men er der flere modeller jeg kan li' køber jeg gerne bogen.
Derfor vil jeg gerne vide navnene på de opskrifter der er i bogen.
Mvh. Janne
Hanne Nyegaard
03-03-2009, 22:12
OK dem får du så her, men kun navnene, en beskrivelse af de enkelte modeller bliver for besværlig. Jeg kan ikke forstå der er lang venteliste, her i Herning er jeg den eneste der er interesseret i den. Modellerne er:
columbus - damer, løgblomst, damer, vandløb - herre, eng - dame, sommerfugl dame, sand - dame, hvirvelstrøm - dame, tidsel - dame, løvfald - nederdel dame, regndråbder - dame, lange skygger - damer, marker - herre, frost - herre, årringe - dame, spindelvæv og edderkop - tørklade og hue - dame, årstider tørklæder i dobbelt strik dame.
Håber du bliver klogere af det,
Hej Hanne
Tak for det. Ja jeg bliver klogere når jeg har googlet på navnene - så kan jeg se dem og tage stilling til om den er værd at købe eller jeg skal stille mig i kø til den på biblioteket.
Tak
Janne
Jeg har valgt at låne bogen i første omgang. Er nu nummer 2 i køen, og biblioteket har 5 bøger, så det kommer nok til at passe med færdiggørelsen af den trøje jeg er ved at strikke nu.
For at være klar til at strikke cumulus når jeg får bogen, vil jeg høre om der er en, som vil oplyse mig om hvilket garn den er strikket i, hvad er garnforbruget og strikkefastheden.
Så kan ventetiden bruges på strikkeprøver og jagten på det helt "rigtige" garn.
Mvh. Janne
Jeg har valgt at låne bogen i første omgang. Er nu nummer 2 i køen, og biblioteket har 5 bøger, så det kommer nok til at passe med færdiggørelsen af den trøje jeg er ved at strikke nu.
For at være klar til at strikke cumulus når jeg får bogen, vil jeg høre om der er en, som vil oplyse mig om hvilket garn den er strikket i, hvad er garnforbruget og strikkefastheden.
Så kan ventetiden bruges på strikkeprøver og jagten på det helt "rigtige" garn.
Mvh. Janne
Den er strikket af 1 tråd ÅLJ og 2 tråde Isager Alpaca på p. 7
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.