Se fuld version : Jeg vil lige vise jer en af mine tasker,hæklet med dåseclips.
vibeke skau
23-09-2007, 10:32
Hej nu har jeg endelig fået min datter til at hjælpe mig med billeder af min kattetaske og øldåsetaske. Så her er de Hurra((O)) vibeke
Men jeg må lige se om jeg kan få sendt et billede med.dette er nyt for mig i dette forum.det har været sjovt at lave den.men det er en sjov og anderledes taske.
Mosterkoster
15-02-2009, 09:25
Den vil jeg da glæde mig til at se, for det lyder spændende. (z)
Den vil jeg også gerne se - og jeg vil også gerne høre lidt om, hvad du har brugt ud over dåseclipsene. Jeg har efterhånden en god portion clips liggende, så det kunne være sjovt at få lavet noget af dem.
jeg er blevet lovet hjælp til at få billederne ind.Har desværre kun foto af 3stk, da nogle af taskerne er blevet givet/solgt.Jeg har brugt henholdvis,SORT-GULD_og SØLVtråd-Man kan vel bruge alle farver.Jeg hækler først med en tynd fiskesnøre-Syntes at det gør tasken stærkere.Ja,og så syer jeg et foer i.
Der kommer formentlig nogle billeder.Jeg er blevet lovet hjælp til at de kan ses her.
Ellers se mit svar til INGE K:KH:METTE
Hermed er de fine tasker af dåseclipsene.Et stort arbejde,men også sjovt.
Strikkelene
19-02-2009, 00:50
Ja! De ser spændende og anderledes ud! Det er en sjov ide!
Sjove og anderledes tasker du der har fået hæklet (qwesammen
Nej hvor smart. (39)Kan man få lidt oplysning om hvordan man laver sådan en taske?
*307*
Inger
Men jeg må lige se om jeg kan få sendt et billede med.dette er nyt for mig i dette forum.det har været sjovt at lave den.men det er en sjov og anderledes taske.
nej hvor er de seje dine tasker
Du skulle vel ikke have en opskrift eller en forklaring på hvordan
man gør for jeg har masser af de der dåse dimser
*307*
nøj, hvor er de smarte...det er en af dem jeg IKKE tør vise min datter for så vil hun ha en. godt gået((O))
Mai Britt
19-02-2009, 11:44
hold da op, sikke et arbejde *107*
jeg har engang lavet en blomst med de dåseclips, og det synes jeg godt nok var bøvlet.
men det er vildt fede.
Jeg har ikke nogen opskrift,men måske kan jeg forklare hvad jeg gjorde.Jeg var selv lidt på bar bund for et stykke tid siden.Så hvis du er interesseret kan jeg mile en bedre forklarig.VH:METTE.
Jeg har ikke nogen opskrift,men måske kan jeg forklare hvad jeg gjorde.Jeg var selv lidt på bar bund for et stykke tid siden.Så hvis du er interesseret kan jeg mile en bedre forklarig.VH:METTE.
det må du meget gerne*131*
Jeg bukker mig også i støvet for dig og tager hatten af og taber kæben ned i bordet ....*107*
...vil også gerne høre, hvordan sørensen man gør sådan noget.
Tusinde gange tak .Sikke mange "roser" jeg har fået i dagKH: METTE
Hopper lige med på "Wauv - hvor er de flotte" bølgen.
Imponerende resultat.
Måske skal vi fremover gemme dimser til gavn for andre ((O))
Jeg fandt nogle eksempler på disse skønne tasker - men uden opskrifter - her
http://www.flickr.com/photos/poptoplady/tags/pulltabs/
Det er altså vildt, hvad man kan bruge så'n nogle dåse-dimser til (H)
Hejsa
Kan du hjælpe mig med en vejledning ? Jeg arbejder i SFO og vi er i gang med at samle clips til et taske-projekt :) Jeg vil meget gerne have en vejledning - evt på mail som kan oplyses via en pb
På forhånd tak
Nanna
Det er helt fantastisk at man kan lave sådan en taske.
Kommer i tanke om, at da jeg for kort tid siden havde en kniple veninde på besøg, fortalte hun at hun også samlede de dåse clips sammen, men det var nogle som blev sendt ..... jeg tror det var til Afrika, hvor de skulle være hjælp til nye hofter og knæ. *131*
Lisbet larsen
18-02-2010, 20:40
Ja hvor er de flotte, men hvordan får du dem sat sammen, jeg er helt syg for at finde ud af hvordan, har set dem andre stederm en kan ikke gennemskue det, kan du lave en opskrift. mange hilsener Lisbet larsen
"Brumby"
19-02-2010, 10:44
Min samling af dåseclips er ikke så stor endnu.. ved du egetnlig hvor mange der er gået til at lave den sorte taske??(50)
nej hvor er de flotte er det ikke svært?
hilsen ellinor
Britt Hansen
04-03-2010, 10:09
Hej
Har du en opskrift hvor man kan se hvordan man laver sådan en taske?, de er rigtig flotte.
Heddimor
04-03-2010, 11:04
Jeg melder mig oxo til *213*bemærkningerne.
Supermegafede anderledes flotte tasker (39)
Mosterkoster
04-03-2010, 14:48
Jeg har lavet en lille bitte taske som ikke målte mere end 20x25. Til den taske gik der 212 dåseclips.
41295
41296
hundeuld
14-03-2010, 19:44
Prøv at se her, nu kan i lave en vest http://www.mailleartisans.org/articles/articledisplay.cgi?key=515
hobbypige
14-03-2010, 21:34
Jeg vil da også meget gerne modtage en opskrift på hvordan man laver tasker af dåseringe.
nailart44
17-07-2010, 12:16
Vil rigtig gerne hvis jeg kunne få et tip/ en opskrift på hvordan man laver denne type tasker :-)
Jannie
Vil rigtig gerne hvis jeg kunne få et tip/ en opskrift på hvordan man laver denne type tasker :-)
Jannie
Prøv at se her:
http://tpoulsen.blogspot.com/2010/03/pull-tab-tutorial-1.html
Det er godt nok helt helt utroligt at man kan lave sådanne tasker - flot og kreativt og dejligt genbrug!!!
Strikkelene
17-07-2010, 13:19
Det er ikke så tit, at jeg drikker dåse sodavand. Så er det vist svært at få samlet de der ringe sammen.
sanne1950
20-07-2010, 20:54
Mon mønstreret til de hæklede tasker findes her?, jeg ville meget gerne prøve at hækle en.*108*
jeg vil også frygteligt gerne have en opskrift på hvodan man gør! venlig hilsen Lise
nøøøj hvor er de altså bare flotte....
bubbihund
13-01-2011, 21:47
jeg vil også frygteligt gerne have en opskrift på hvodan man gør! venlig hilsen Lise
Der er en tutorial her (http://tpoulsen.blogspot.com/2010/03/pull-tab-tutorial-1.html), men ikke en direkte opskrift. Men en rigtig god vejledning, hvor du forhåbentlig selv kan komme videre.
Jeg samler jo pantløse dåser til vore projekt om at sælge dem
og pengene bliver brugt på varmestuegarn
hvis nu i tænker på at gemme jeres dåser til mig
så vil jeg gerne pille og gemme dåseclips til jer
og der er allerede et pænt lager som jeg kan dele ud af
mod at i selv betaler porto og et beskedent beløb til varmestuestriks garn
vi kunne måske sige 25 kroner for ½ kilo fine og farvesorterede clips som er klargjort til brug ( de er vasket )
hvad siger i til det
(39)
Ja det er flotte tasker og super at de kan laves af genbrugsting.
Det virker også som et tålmodighedsarbejde, jeg er imponeret, men tror ikke på, jeg selv kommer igang.
Jeg samler clipsene, men kan desværre ikke få min mand til at opbevare dåserne, har dog ikke helt opgivet at overtale ham.
Hermed er de fine tasker af dåseclipsene.Et stort arbejde,men også sjovt.
Wauw hold da fest de er flotte, har du ikke en bruger vejledning på disse tasker? Dem kunne jeg da godt tænke mig at gå i krig med?!
Jeanne Thøgersen
15-06-2011, 12:53
Sikke nogle flotte tasker - det er da vildt. Og så sidder jeg og tænker -
Hm kan da godt forstå der sælges så meget dåsemad. Jeg bruger vel 10 ds makrel og 1 dåsemad om året så det vil vare længe inden jeg har til en taske.
Kan man mon lave punge af det :-))))))
vibeke skau
15-06-2011, 14:12
Hej jeg har fundet en side med billeder håber det kan bruges. http://www.poptabpurse.blogspot.com/ mange hilsner vibeke
vibeke skau
15-06-2011, 15:07
hej her er en side på you tube hvor der vises i billeder hvordan man kan hækle taps sammen. håber det virker. mange hilsner vibeke. http://www.youtube.com/watch?v=nizXvUR6RIc&feature=relmfu
*213* en super flot og alternativ måde at bruge dåseclicpsene på...der er super flotte
((O))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.