PDA

Se fuld version : "Hop" i trådene ...!

strikketøsen
31-01-2009, 19:28
Jeg forsøger at beskrive mit problem.

Før opdateringen kunne jeg bruge enten "Page up" / "Page down" eller Ctrl+Home eller END for at "hoppe" op og ned i trådene.

Men det er altså slut nu ... og jeg sidder derfor og kan kun "hoppe" / "scrolle" med musen .... og det er jo ikke godt for hænderne.

Derfor håber jeg, at der findes en løsning på problemet og hører gerne, om andre har oplevet samme problem? *141*

Jeg regner ikke med, at problemet er opstået, fordi jeg har sat min pc til at vise 20 indlæg ad gangen..? Det vil sige mine sider er længere end normalt. Ellers må jeg sætte det tilbage til det oprindelige igen, men det betyder så bare, at man egentlig ikke har den mulighed alligevel. (x)

hobbyisten
31-01-2009, 19:50
Jeg har idag modtaget nogle meldinger omkring at taster ikke virker.

Det er meget svært for mig at kunne sige hvad årsagen til dette er, men du er den eneste der har meldt at pgup og pgdn ikke virker, de andre meldinger går på ctrl+c og ctrl+v.

Jeg har intet problem, og jeg har testet IE, Opera samt Firefox.

Det bedste råd jeg umiddlebart kan give dig er at se om du ved et uheld har slået Scroll Lock til.

Med den viden jeg har omkring HTML, så mener jeg slet ikke at det er muligt at styrer hvilke knapper brugeren kan bruge eller ikke, men der er så meget jeg ikke ved, så det kunne jo være en af dem. *120*

OPR1
31-01-2009, 20:27
Jeg har samme problem og kun på Rokken. Jeg har lige testet på flere andre sider, så det er hverken tastatur eller pc der fejler noget

Strikkelene
31-01-2009, 20:28
Jeg har ingen problemer! Jeg kan stadig både bruge "page up", "page Down", "home" og "end" + piltasterne, når jeg vil op og ned på en side. Men jeg kan også bruge min lille muse-plade på den bærbare.

olde66
31-01-2009, 20:38
Har tjekket såvel page up- down samt home og end. Ingen problemer

OPR1
31-01-2009, 20:48
Det virker på forsiden men ikke på forum

jannie
31-01-2009, 20:51
Jeg har samme problem og kun på Rokken. Jeg har lige testet på flere andre sider, så det er hverken tastatur eller pc der fejler noget

jeg kan heller ikke bruge det mere Det er kun her på rokken jeg har problemet*172*

på forsiden og i forum kan jeg godt bruge det

strikketøsen
31-01-2009, 21:40
(H)igen,

Skulle lige til at skrive, at jeg stadig havde problemet, men ville teste det først ..... og nu virker det igen ..... *172*

Jeg véd ikke, hvordan problemet er løst, men jeg takker (z)!

OPR1
31-01-2009, 23:18
Jeg tror det er drillenissen, der er på spil

Mosterkoster
31-01-2009, 23:30
Jeg kan se at I har fået problemet løst, men jeg har stadig problemet. Jeg kan ikke benytte mig af home knappen og af page up. Det vil sige, page up kan jeg bruge, men den springer kun 1 indlæg op og det er det. Hvad gjorde I? Vil I være søde at fortælle, så jeg også kan være med. (z)

OPR1
31-01-2009, 23:31
Jeg kan se at I har fået problemet løst, men jeg har stadig problemet. Jeg kan ikke benytte mig af home knappen og af page up. Det vil sige, page up kan jeg bruge, men den springer kun 1 indlæg op og det er det. Hvad gjorde I? Vil I være søde at fortælle, så jeg også kan være med. (z)

Jeg gjorde ikke noget, men det virker kun hver 10. gang eller når heldet lige er med en

Mosterkoster
31-01-2009, 23:33
(ghf (ghf Så satser jeg da lige lidt på heldet (ghf (ghf

strikketøsen
01-02-2009, 14:43
(H)Mosterkoster,

Det virkede i går, men ikke i dag. Det virker ude i Forum, men alligevel ikke her i trådene. Meget underligt .........

Så må jeg jo nok gøre "siderne" kortere igen, for alt det musehalløj bliver for anstrengende i længden.

Det er jo netop meningen at man skal bruge genvejene (pg up, pg down, ctrl home, ctrl end), så man kan undgå musen! *172* (men jeg er vild med denne hér!)

strikketøsen
02-02-2009, 15:02
OK - så opdagede jeg lige, at jeg heller ikke mere bare kan kopiere et link og lægge ind her for at hjælpe andre?

Det drejede sig om at jeg ville gå ind på www.garn.dk (http://www.garn.dk) og finde deres AddiTurbo pinde og så lige kopiere dette link til en herinde.

Men jeg måtte altså skrive hele linket bogstav for bogstav ....

Vil det blive ved med at være sådan ?

Husker lige nu, at der vist er andre, der også har nævnt dette problem. (k)

OPR1
02-02-2009, 15:40
OK - så opdagede jeg lige, at jeg heller ikke mere bare kan kopiere et link og lægge ind her for at hjælpe andre?

Det drejede sig om at jeg ville gå ind på www.garn.dk (http://www.garn.dk) og finde deres AddiTurbo pinde og så lige kopiere dette link til en herinde.

Men jeg måtte altså skrive hele linket bogstav for bogstav ....

Vil det blive ved med at være sådan ?

Husker lige nu, at der vist er andre, der også har nævnt dette problem. (k)

Du kan kopiere links ved at klikke på højre museknap og så vælge Kopier.
Når du sp vil indsætte, klikker du igen på højre musetast men vælger dennegang Sæt Ind.

Så der er ingen grund til at skrive et link ned bogstav for bogstav

strikketøsen
02-02-2009, 22:07
Tak for svaret - det vil jeg gøre! *131*

Rysse
02-02-2009, 22:46
Jeg kan heller ikke gøre brug af pg down og up eller end. Kun på forsiden. Her i trådene virker den ikke og jeg har ikke ændret ved noget på sideopsætningen.

Hvis jeg vil indsætte et ling skal jeg også markere, højreklikke for at kopiere og så højreklikke igen for at sætte ind.