PDA

Se fuld version : at finde egne tråde?

Pfaffelaffen
27-01-2009, 14:23
grundet sygdom har jeg ikke været så aktiv og er stadig halvslatten, men ville lige ind o se om der havde været aktivitet i mine tråde men dem abbnerer man åbenbart ikke på? jeg får besked om at det har jg ikke ret til?

kan man ikke nemt finde egne tråde?

Isanna
27-01-2009, 14:28
Hvis du går ind i din profil - gennem genveje - kan du komme til at se dine tråde.

Der er en fane der hedder "statistics" (hvorfor det lige står på engelsk endnu ved jeg ikke - der har været en stor opdatering). Under "statistics" har du nu mulighed for både at se alle dine indlæg og emner, du har startet.

Håber det hjælper dig videre.
Og så: Velkommen tilbage. Håber det går bedre med helbredet.

Knus Isanna

Pfaffelaffen
27-01-2009, 14:31
tjaedet går bedre ;-) rendete ind i den ondste mave et eller andet så har haft 40 i feber og diare i 4 dage... det kostede ige 3,6 kg...så jeg er slap og svag men helt klart på vej tilbeg igen ;-)

strikketøsen
27-01-2009, 14:31
(H)Når jeg skal finde noget, jeg har skrevet tidligere, finder jeg mig selv under "Medlemmer" - og så trykker jeg på "S" i dit tilfælde "P" og så kører du gennem siderne, til du når dit eget rokkenavn.

Når du trykker på dit eget Rokkenavn vil du ovre i venstre side finde flg.:

"Alle indlæg af Pfaffelaffen"
"Alle emner startet af Pfaffelaffen"

(Så vidt jeg husker).

Derinde ligger alle dine indlæg/emner .... Håber det lykkes.

Det kan altså godt være, at der er en nemmere måde, men det er den, jeg selv har fundet frem til. (k)

Pfaffelaffen
27-01-2009, 14:33
hmmm jeg får besked på at jeg ikke har ret til at se denne side?

Pfaffelaffen
27-01-2009, 14:34
nej fundet-...gik forkert in