PDA

Se fuld version : Abonnering på emner

betteklaus
26-01-2009, 14:14
Hej!
Under >Min Profil<, >Rediger egenskaber< har jeg sat >Abonnerung på emner< til >Øjeblikkelig opdatering via E-mail<.

Trods dette modtager jeg ikke emails dette forum?(n)

Siff
26-01-2009, 14:45
Hejsa.

Har du været nede i bunden af siden og "gemme ændringer"? Jeg vil tro at man skal det før det virker.

Hilsen Siff

Strikkelene
26-01-2009, 15:03
Det har jeg også gået og undret mig over! Kan man abonere på et emne? Jeg er bare nysgerrig. Hvordan gør man det?

OPR1
26-01-2009, 16:29
Det har jeg også gået og undret mig over! Kan man abonere på et emne? Jeg er bare nysgerrig. Hvordan gør man det?

Det kan man når man enten opretter eller besvarer et indlæg.

Man ruller bare helt ned i bunden af billedet og vælger Emneabonnering.
Der er så nogle muligheder man kan vælge.

betteklaus
26-01-2009, 16:30
Hejsa.

Har du været nede i bunden af siden og "gemme ændringer"? Jeg vil tro at man skal det før det virker.

Hilsen Siff

Det har jeg, ja.

OPR1
26-01-2009, 16:31
Hej!
Under >Min Profil<, >Rediger egenskaber< har jeg sat >Abonnerung på emner< til >Øjeblikkelig opdatering via E-mail<.

Trods dette modtager jeg ikke emails dette forum?(n)

Du skal vælge en bestemt tråd at abonnere på.
Så først når du enten har oprettet en tråd eller besvarer i den tråd, du vil abonnere på, kan du aktivere Emneabonnering. Det står også beskrevet i feltet.

betteklaus
26-01-2009, 16:34
Det kan man når man enten opretter eller besvarer et indlæg.

Man ruller bare helt ned i bunden af billedet og vælger Emneabonnering.
Der er så nogle muligheder man kan vælge.

Og der står: >Øjebliklig opdatering via email<.

OPR1
26-01-2009, 16:39
Her er et skærmbillede af det sted om abonnering under Rediger Profil
og der står netop at man skal oprette eller besvare en tråd for at kunne abbonnere på et emne.

Klik på billedet og det bliver større
28268

Man kan ikke abonnere på alle indlæg på Rokken.

OPR1
26-01-2009, 16:40
Og der står: >Øjebliklig opdatering via email<.

Ja, men du skal stadigvæk vælge en bestemt tråd og den kan du først vælge når du har besvarer eller opretter en tråd.

Programmet kan ikke se af sig selv hvilke emner du ønsker opdatering omkring.

betteklaus
26-01-2009, 16:41
Du skal vælge en bestemt tråd at abonnere på.
Så først når du enten har oprettet en tråd eller besvarer i den tråd, du vil abonnere på, kan du aktivere Emneabonnering. Det står også beskrevet i feltet.

Og hvor skal jeg gøre dette?

Under >Abonnering af emner<, er der kun mulighed for at vælge >Øjeblikkelig opdatering via E-mail<.

OPR1
26-01-2009, 16:46
Og hvor skal jeg gøre dette?

Under >Abonnering af emner<, er der kun mulighed for at vælge >Øjeblikkelig opdatering via E-mail<.

Du skal finde den tråd du gerne vil abbonnere på
Skrive en besvarelse
Rulle helt ned i bunden af skærmbilledet - feltet er markeret med grønt på billedet
Der er der samme mulighed for at vælge som under Min Profil
Vælg den mulighed som du gerne vil have
Tryk på send svar

Tryk på billedet
28269

betteklaus
26-01-2009, 16:49
Her er et skærmbillede af det sted om abonnering under Rediger Profil
og der står netop at man skal oprette eller besvare en tråd for at kunne abbonnere på et emne.

Klik på billedet og det bliver større
28268

Man kan ikke abonnere på alle indlæg på Rokken.

Det ER valgt, men nu prøver jeg igen. Så får vi se.

OPR1
26-01-2009, 16:51
Det ER valgt, men nu prøver jeg igen. Så får vi se.

Det virker altså kun hvis du har åbnet den tråd du gerne vil abbonnere på

betteklaus
26-01-2009, 16:53
Det virker bare ikke.
Jeg har jo besvaret denne.
Kan det være fordi jeg et eller andet sted har blokeret for ssvar-emails?

OPR1
26-01-2009, 16:55
Det virker bare ikke.

Der er ikke noget som gør at du ikke får besked, så måske er din mail, der ikke vil godkende det

Strikkelene
26-01-2009, 17:02
Det vil sige, at jeg f.eks. kan abonnere på Super Karla KAL tråden, fordi jeg skriver meget i den.

OPR1
26-01-2009, 17:09
Det vil sige, at jeg f.eks. kan abonnere på Super Karla KAL tråden, fordi jeg skriver meget i den.

Ja du kan, men den bliver jo lukket på et tidspunkt, da den er ved at være utrolig l a n g og så oprettes der en efterfølger af tråden

Strikkelene
26-01-2009, 17:45
Ja! Det er nok en god ide, at lave en ny tråd.

hobbyisten
26-01-2009, 19:31
Det virker bare ikke.
Der er ikke noget som gør at du ikke får besked, så måske er din mail, der ikke vil godkende det

I Supporten for dette program, er der mange der har haft samme problem, og konklutionen der har været, at det de fleste gange skyltes gmail, så simpelthen mener det er spam, og mailen når derfor aldrig frem, og den bliver heller ikke synlig i din spam mappe hvis du har en sådanne.

Derfor har jeg rådet BetteKlaus til at prøve med en anden emailadresse, da hun har den mulighed, så må vi se om det løser problemet.

betteklaus
26-01-2009, 22:57
I Supporten for dette program, er der mange der har haft samme problem, og konklutionen der har været, at det de fleste gange skyltes gmail, så simpelthen mener det er spam, og mailen når derfor aldrig frem, og den bliver heller ikke synlig i din spam mappe hvis du har en sådanne.

Derfor har jeg rådet BetteKlaus til at prøve med en anden emailadresse, da hun har den mulighed, så må vi se om det løser problemet.
Hvor ændrer man email-adresse?

>Min profil<, >Edit Email & Password (http://www.rokken3.dk/forum/profile.php?do=editpassword)<, og på denne side kan man kun ændre password!

hobbyisten
27-01-2009, 00:12
Din Computer gør mærkelige ting, når jeg vælger det så kan jeg både vælge password og Emailadresse, er der andre der ikke kan se deres mailadresse derinde ??

BetteKlaus, send den med PB til mig så sætter jeg den på.

Tico
27-01-2009, 00:31
Din Computer gør mærkelige ting, når jeg vælger det så kan jeg både vælge password og Emailadresse, er der andre der ikke kan se deres mailadresse derinde ??

BetteKlaus, send den med PB til mig så sætter jeg den på.

Jeg kan også kun rette password her, så du er ikke ene BetteKlaus
*131*

hobbyisten
27-01-2009, 03:10
Jeg skal hvis på jagt efter et flueben igen, jeg vender tilbage, når det er fundet

vtj
27-01-2009, 20:58
Jeg får heller ikke nogen mail om nye indlæg i de tråde jeg abonnere på.

Min står til: Øjeblikkelig opdatering via email i min profil.

Jeg kan heller ikke ændre email adresse.

hvis jeg under min profil ude i højre side klikker på det link der hedder: Se alle abonnerede emner

28335
får jeg en besked om at jeg ikke har tilladelse til at se denne side
28336

Det er noget der først er kommet efter den sidste opdatering, så måske skal der findes flere flueben