PDA

Se fuld version : vest/ top "bærestykke" med snoning

miira
15-01-2009, 19:58
Nu har jeg ledt og ledt de sidste to dage...Jeg ved at jeg har set denneher vest/top (vinter) med en bred snoning som "bærestykke" men ved gud om jeg kan finde den opskrift...(F)---- der skulle vel ikke være en herinde der liiige kender den opskrift og som kan fortælle mig hvor jeg finder den...
(z) ..og tusind tak !!!

Rita
15-01-2009, 20:09
Et billede vil måske hjælpe på det. Vi elsker jo billeder her på Rokken *108*

OPR1
15-01-2009, 20:21
Garn.dk har en med snoninger, men det er nærmest en mini poncho

miira
15-01-2009, 20:32
Ja et billede ville være helt fint...((O))MEN nu er det jo sådan at jeg ikke LIIGE har et sådant...jeg har bare set den et eller andet sted for nylig.
MEN jeg tror at man først skal strikke bærestykket med en snoning i midten som et langt stykke der kan nå hele vejen rundt om skulderen, som såsyes sammen og så strikker "kroppen" på bagefter. Og et eller andet sted er det jo bare om at gå igang og prøve sig frem...*306 men men HVIS een lige kendte den opskrift kunne man måske spare lidt ærgelser *120*!

L.H.L
15-01-2009, 20:40
prøv familie journalens hjemmeside, mener der har været en der. Selvom det er svært at vide, når man ikke ved, hvordan den skal se ud.

miira
15-01-2009, 20:55
prøv familie journalens hjemmeside, mener der har været en der. Selvom det er svært at vide, når man ikke ved, hvordan den skal se ud.
Tak skal du ha L.H.L... det er godt nok ikke den jeg tænker på men princippet er det samme. SÅ har jeg da lidt at gå efter...*131*

bisol
15-01-2009, 23:47
Jeg har set en i kataloget fra Atelje Margaretha, der minder om din beskrivelse.

Bakkely
16-01-2009, 08:37
Kan det være denne her?

http://straw.com/cpy/patterns2/kaya-aran-shrug.html

Den har jeg i hvert tilfælde gemt til senere brug.

miira
20-01-2009, 18:15
Jeg har set en i kataloget fra Atelje Margaretha, der minder om din beskrivelse.
Hej !
Jamen det er jo lige præcis den jeg har ledt efter (bdk
Men nu har jeg jo så kæmpet mig i gennem en opskrift jeg selv har konstrueret...og jeg tror faktisk den bliver ganske god.
Når den er helt færdig vil jeg komme med et billede sammen med min fine nederdel som OSSE er blevet færdig !*306 -- jo jo der er vældig gang i strikkepindene her på gården ! Så jeg har slet ikke haft tid til "Rokken"*124*