PDA

Se fuld version : Ekstra dejlig strikke julegave til mig.

Hanne Nyegaard
19-12-2008, 13:19
Her i Herning har vi en rigtig lækker strikforretning der hedder Ønskestrik. Af forskellige grunde har jeg holdt en meget lang pause med at strikke, men nu hvor jeg igen har fået den der væmmelige strikkevirus, har jeg være inde at kikke og snakke med indehaveren et par gange. Så i går fik jeg en ide, som viste sig at være rigtig god: Jeg gik ind til hende og spurgte om hun manglede en til at strikke for hende og viste hende samtidig nogle designs fra Geilsk.dk som jeg gerne vil strikke. Dem var hun vild med og hun vil gerne have mig til at strikke nogle af Geils modeller. Så nu kan jeg have fornøjelsen med at strikke nogle flotte ting uden at det koster mig noget, men derimod tjene til noget garn og opskrifter fra Hanne Falkenberg, Club 8, Marianne Isager, Geil m.m.
Jeg er bare så glad. Jeg er jo førtidspensionist og har ikke så meget at lave i hjemmet, da jeg ikke kan, men strikke det kan jeg. Sikke en julegave.(uæa *142*

Tico
19-12-2008, 14:17
Hvor er det dejligt for dig Hanne - Tillykke med strikkerijobbet (uæa

hundeuld
19-12-2008, 14:31
Hvor er det bare skønt at de 2 ting går op i en højre enhed.*237*

olde66
19-12-2008, 14:44
Hvor herligt, at du nu kan få lov til at strikke og samtidig tjene lidt til garn, mønstre osv.

Tillykke med jobbet.

Jeg har også forelsket mig i topstykket fra geilsk

*2116*

susana
19-12-2008, 14:53
Nej hvor lækkert, sikke en julegave:-)) Tillykke med det!

Var lige inde og kikke på Geilsk, og forelskede mig fluks i den model der hedde Topstykke!!!!

lis ai
19-12-2008, 15:46
Ja "strikkevirus" er ikke det værste man kan ha` så tillykke med jobbet Hanne.(uæa

Og ja jeg siger som Susana, hvor er den fin "Topstykke" fra Geilsk. Den kunne også godt stå på min ønskeseddel.
K.h. Lis

Unger
19-12-2008, 16:32
For søren da hvor er den bare sød den der hedder topstykke! Den må jeg da eje... Nogle der kender det geilske uld? Kradser det? Synes det er øv at man er nødt til at bestille garnet sammen med opskriften :o(

JanJac
19-12-2008, 20:08
Et stort tillykke med jobbet, Hanne!!

Jeg var i dag i garnbutikken og faldt pladask for Topstykket - desværre var det udsolgt, men måske på mandag. Hun havde en model hængende, og garnet føles meget lækkert.

Janne

Strikkelene
19-12-2008, 20:50
Tak for link'et! Det navn kendte jeg ikke. Den, der hedder "rundt regnet" er også sød!

Tilføjelse!
Undskyld, jeg glemte helt at ønske dig tillykke med det nye strikkearbejde!

susana
19-12-2008, 21:35
Tak for link'et! Det navn kendte jeg ikke. Den, der hedder "rundt regnet" er også sød!

Hmmm den er ikke på min computer(x)(x)

JanJac
19-12-2008, 22:53
Jeg prøver at linke:

http://www.geilsk.dk/index.php?id=198

Håber det virker.

Janne

susana
19-12-2008, 23:09
Jeg prøver at linke:

http://www.geilsk.dk/index.php?id=198

Håber det virker.

Janne

Tak...så var den der(R)
Havde vist så travlt med at kikke på topstykket*141*

Unger
20-12-2008, 00:57
iihhhh altså - må da både have TOPSTYKKE og RUNDT REGNET - og måske de der LIVSTYKKESOKKER...

PS. Manden har givet mig lov til at bestille (uæa (tror nu jeg venter til efter jul)

Hanne Nyegaard
20-12-2008, 06:49
Tusind tak for jeres lykønskninger, de varmer her i den dejlige juletid. Jeg skal selvfølgelig nok vise de modeller frem som jeg med tiden får strikket.
Ja Geils topstykke er dejlig, men jeg kan også rigtig godt lide hendes understykke og min niece er helt vild med hendes kjole, jeg kan ikke huske hvad den hedder, men jeg har besluttet at hun skal have den i fødselsdagsgave til juli. Det er rigtigt at man skal købe garn til opskrifterne, men jeg synes det er meget billigt med de 270 kr. som mange af modellerne koster. Især når man tænker på hvad andre designeres ting koster. En del af modellerne sælges fra Ønskestrik i København og det er en dejlig forretning.

Anna Østergaard
20-12-2008, 09:57
ja men tillykke med jobbet hos Ønskestrik , jeg kender godt hendes butik, skal love for der er blevet overblik i den siden hun flyttede til den anden ende af gågaden

Anna*215

OPR1
20-12-2008, 11:30
Topstykket faldt jeg også for, men lidt ærgerligt at der ikke er valgmuligheder med hensyn til garn. Den vil nemlig være perfekt som sommerdress også

Hanne Nyegaard
20-12-2008, 21:29
Ja i må undskylde mig, nu er jeg med på at kjolen hedder overstykket og det er den jeg skal strikke til min niece. Jeg troede det var overslyngel i talte om, den er nu også god. Kan det at jeg er blevet så gammel som 58 og dermed ikke kan overskue tingene så godt, ikke tjene som undskyldning?

(nbv

OPR1
20-12-2008, 22:29
Ja i må undskylde mig, nu er jeg med på at kjolen hedder overstykket og det er den jeg skal strikke til min niece. Jeg troede det var overslyngel i talte om, den er nu også god. Kan det at jeg er blevet så gammel som 58 og dermed ikke kan overskue tingene så godt, ikke tjene som undskyldning?

(nbv

HVis det er den grå kjole, så er det den der hedder topstykket *226*

strikkemomse
20-12-2008, 23:34
Jeg har strikket "vestpå" fra geilsk, det er noget rigtig lækkert uldgarn og det kradser ikke.*247*