Se fuld version : Ulle, nu på besøg hos strikkesinen
Ulle har været på opdagelse her i huset og han fandt nogle af julegaverne - godt han ikke pakkede dem op.
Han fik også hilst på de store nisser og besøgte Rosas bur. Der blev han en smule forskrækket for Rosa mente ikke at han skulle besøge hende.
Er ulle som alle andre på denne tid af året, sk--- nysgerig efter pakker,
så må du gemme dem lidt bedre.
poppedreng må holde næbet for sig selv, så ulle ikke får hul i fingrene.
hundeuld
19-12-2008, 08:03
Nu skal du ikke lære hr Ulle op til unoder lige med det samme, lad lidt af det være til os andre.*229*
Nu skal du ikke lære hr Ulle op til unoder lige med det samme, lad lidt af det være til os andre.*229*
han ligner da en der er god til at finde jule gaver, tænk at han blev bange for Rosa der ellers er så rar
glædelig jul til jer alle
*241*
Hanne Nyegaard
20-12-2008, 07:05
*220*Hvor er Ulle sød. Som nyt medlem har jeg ikke haft fornøjelsen af at møde Ulle før. Vil han fortælle lidt om sig selv og om han tager på besøg hos andre end dig Galleri.
*220*Hvor er Ulle sød. Som nyt medlem har jeg ikke haft fornøjelsen af at møde Ulle før. Vil han fortælle lidt om sig selv og om han tager på besøg hos andre end dig Galleri.
Du kan læse mere om Ulle lige her http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=12760
og det er bestemt meningen at han skal besøge andre Rokkere rundt i landet.
Hanne Nyegaard
20-12-2008, 20:47
Det var en god livshistorie og Ulle er da et rigtig godt navn og en dejlig måde det kom frem på. Jeg anmoder allernådigst Ulle om at aflægge et besøg i Herning. Her er juletræ, kravlenisser, engle og en fin adventskrans som jeg er sikker på Ulle vil synes godt om. Så det kan være ulle foretrækker at aflægge sin visit den 1. december 2009, så skal alt være klar til gæsten.
tager lige denne frem for at høre hvor Ulle er henne i landet.
Jeg vil gerne vide hvor mit lille barn befinder sig nemlig*120*
tager lige denne frem for at høre hvor Ulle er henne i landet.
Jeg vil gerne vide hvor mit lille barn befinder sig nemlig*120*
Jeg tror at Ulle befinder sig hos Inge K. Han kørte med Isanna til sidste Krea Skør møde og rejste videre derfra
dejligt at høre han kommer rundt til rokkere så han kan fortælle historier videre *120*
Inge K, hvordan har Ulle det?
skal Ulle ikke snart til Sjælland, jeg ved hans "mor" savner ham
Ja, Ulle er her hos mig - i øjeblikket ligger han i sin kasse fordi vi roder i huset så det støver helt vildt. Vi renoverer badeværelset som er fra 1960(R) det var næsten antikt.
Ulle skal med på museum i påskedagene, hvor jeg skal sidde og flette pil - planen er at han skal have en flettet stol, hvis jeg kan finde ud af det ((O))
Så fik Ulle sin stol - de klæ'r da hinanden meget godt, ikke......*120*
Hehe, hvor ser han ud til at nyde det, i sin nye stol :O)
(qwe flot stol Ulle har fået Den kan han (du) være stolt af *131*
mrslangholz
15-04-2009, 07:34
Han ser ud til at stortrives og sikke en fin stol så har han rigtig komme ud og mærke den skønne forårssol
Sikke en flot stol, den søde Ulle har fået.
Flot lavet, Inge K
Tak for roserne!
Nu har støvet lagt sig, så Ulle sidder i vindueskarmen i sin stol - han kan nemlig ikke være i sin kasse sammen med stolen - jeg må finde på noget inden han skal transporteres.
Kan han få forlænget sin opholdstilladelse her hos mig til næste møde, da jeg er forhindret denne gang - eller skal han på eventur med postDanmark?
Tak for roserne!
Nu har støvet lagt sig, så Ulle sidder i vindueskarmen i sin stol - han kan nemlig ikke være i sin kasse sammen med stolen - jeg må finde på noget inden han skal transporteres.
Kan han få forlænget sin opholdstilladelse her hos mig til næste møde, da jeg er forhindret denne gang - eller skal han på eventur med postDanmark?
Selvfølgelig kan hans opholdstilladelse forlænges. Han skal helst ikke i kløerne på Post Dk, for så ved man jo aldrig hvor han kan risikere at ende (xyk)
Måske kan Ulle komme med til Krea Skør træffet, så han kan komme lidt videre ud i den store fagre verden og få nye oplevelser
Ulle kommer skam med til KreaSkør møde - han glæder sig til at komme ud og se nye rokkerhjem*282*
Ulle er taget videre og er nu på besøg hos Superbedste.
Glæder mig til at se billeder af hans besøg der
Hvordan går det med Ulle
det er snari længe siden vi har hørt fra ham
superbedste
30-10-2009, 16:04
Ulle har det godt og drager videre i morgen.
(H)Kan vi høre lidt om, hvad Ulle har foretaget sig de sidste par måneder og måske se lidt(1) Har han fået lært at strikke eller "rokke".*120*
(H)Kan vi høre lidt om, hvad Ulle har foretaget sig de sidste par måneder og måske se lidt(1) Har han fået lært at strikke eller "rokke".*120*
Ulle er flyttet hjem til Strikkesinen og hun har lovet at skrive om ham, så vi kan følge med i hvad han laver.
Det er ikke meget man har hørt eller set Ulle
Skulle Ulle ikke gå i Niss fodspor og fortælle og vise billeder
om sine oplevelser, eller er han bare rundt på hyggesnak.
Det er ikke meget man har hørt eller set Ulle
Skulle Ulle ikke gå i Niss fodspor og fortælle og vise billeder
om sine oplevelser, eller er han bare rundt på hyggesnak.
Han skulle faktisk have fortalt lidt historie omkring sin færden, men da Nis er fortid og mange ikke kender ham, så er tingene ikke gået helt efter planen.
Dog har bla. Inge K fortalt lidt om Ulle og Strikkesinen følger efter
Strikkelene
31-10-2009, 19:25
Ja, jeg fik da også hilst på ham hos Superbedste i dag.
Det er en flot stol, han har fået.
strikkesinen
01-11-2009, 13:36
Så er Julle på besøg her hos mig. Jeg har lovet ham at sige han nok skal komme med nogle historier, men lige nu har han meget travlt med at snakke med sin bror, det jo bor her hos mig, kan fortælle at gensynsglæden var stor, de har ikke set hinanden i 800 år, så der noget der skal indhentes.
Når de er færdig med at snævre, stiller de op til fotografering har de lovet mig, men I kan da lige få et ældre foto jeg har af Julles bror
her er julles bror
36899
Han hedder altså Ulle og ikke Julle *120*
strikkesinen
01-11-2009, 19:42
Han hedder altså Ulle og ikke Julle *120*
(R)*120* jeg fik blandet navnene sammen, nu har jeg siddet og hørt på hvad alle deres søstre og brødre hedder, og der er maaaaaaaaaange, men min hedder altså Julletrut, det fik jeg blandet sammen med Ulle.
Puha, håber ikke de snakker hele natten de to...
Nattrolden
01-11-2009, 20:40
(R)*120* jeg fik blandet navnene sammen, nu har jeg siddet og hørt på hvad alle deres søstre og brødre hedder, og der er maaaaaaaaaange, men min hedder altså Julletrut, det fik jeg blandet sammen med Ulle.
hvor mange søskende har han?*120* nu bliver jeg altså nys for jeg har en være slik mund her i huset og han er fremme hele året for den sag skyld*120*
Julletrut og Ulleprut *120*
strikkesinen
04-12-2009, 21:28
Hejsa
Lige lidt opdatering her fra Ulle og Julletrut
De har det hyggeligt de to snakkehoveder, du godeste hvor har de snævret, men når man nu ikke har set hinanden i mange år, så tager det jo tid at få fortalt det hele.
I disse dage hjælper de mig med julepyntningen, og det går ikke stille af sig, de mener nemlig de har krav på den bedste placering, så for husfredens skyld, så må jeg ændre på pladserne til de andre nisser i år.
De to brødre ser den andre lidt an, tror de er en smule jalous*120**120*i hvert fald har de nisser der er kommet frem noget misundelige på julletrut, som jo har været fremme noget længere end de har.
Har lige taget et foto at Ulle og Julletrut,
38013
og Julletrut instisterede på at jeg skriver en kommentar fra ham, den lyder som følgende:
Citat: " Årsagen til mit noget skæve ansigtsudtryk skyldtes at jeg må sidde på en pind, det er hårdt, Ulle derimod har jo sin helt egen kurvestol, som den "skøre" men også søde Inge K har lavet til ham, derfor ser han så glad og afslappet ud.
Desværre havde vores mor ikke tid til at sende stole med os, da vi kom ud i den store verden, så nu håber jeg på, at Strikkesinen kan finde ud af at lave en til mig, når hun engang skal på besøg hos Inge K, det er hårdt med en sådan tingest i måsen"
Det var alt for denne gang, men der skal nok komme mere
Strikkelene
04-12-2009, 21:49
Åh, hvor er de sjove, de to kære nisser!
Mon ikke du kan finde en lille dukkestol et eller andet sted til Julleprut.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.