PDA

Se fuld version : Varmestuestrik... hvordan?

Pfaffelaffen
27-11-2008, 12:40
uhhh det frister min indre lille velgørenhedssjæl at strikke til varmestuen...men ak... kundskaberne er små og det tager mig lang tid at strikke... kan jeg være behjælpelig alligevel? modtager i kun strik? eller kan andre ting også bruges?

jeg elsker at strikke men er kun nået til lettere øvet og symaskinen skal der også være tid til... hvad siger i? kan i bruge sådan en som mig?

OPR1
27-11-2008, 12:51
uhhh det frister min indre lille velgørenhedssjæl at strikke til varmestuen...men ak... kundskaberne er små og det tager mig lang tid at strikke... kan jeg være behjælpelig alligevel? modtager i kun strik? eller kan andre ting også bruges?

jeg elsker at strikke men er kun nået til lettere øvet og symaskinen skal der også være tid til... hvad siger i? kan i bruge sådan en som mig?

Du kan tro at du kan bruges ((O))

Under FAQ i højre side på forsiden kan du læse meget mere om hvad det vil sige at være varmestuestrikker og også om hvordan du ændrer din farve til lyserød.

Der er intet krav om hvor meget man skal strikke som varmestuestrikker og det er udfra at mange bække små gør en stor å.

Du hører under Ritas gruppe og du kan bare sende hende en pb så kan hun forsyne dig med garn.

Udover strik modtager vi også gerne syede ting.

Pfaffelaffen
27-11-2008, 14:07
det er bare super! vil straks skrive til Rita

Strikkelene
27-11-2008, 14:21
Man må kunne sy nogle bløde halstørklæder af noget blødt stof.
Jeg er bare ikke god til at sy.