PDA

Se fuld version : Giv besked når ting er solgt. Annoncer slettes efter 14 dage

OPR1
26-11-2008, 16:58
Giv lige besked til enten Hundeuld eller mig, hvis I har fået udsolgt eller jeres salgstråde ikke længere er aktuelle.

Så kan vi nemlig få ryddet op.

Alle salgsannoncer slettes efter 14 dage

hundeuld
26-11-2008, 17:16
Så i letter kan finde det der er tilsalg (31)

Rysse
26-11-2008, 17:22
Hvis det er mig, så havde jeg sendt en PB.

hundeuld
26-11-2008, 17:29
Ha ha Rysse jeg viste du vil komme på banen, du er nemlig meget prentlig med at give besked *131*, at det så kniber med den gamle her lige at få det gjort... men så er det jo godt min højre hånd tager over og holder mig i nakken.((O))

BAAS
01-12-2008, 12:49
Hej

Jeg har 2 annoncer, der gerne må lukkes, da varerne er solgte.
Jeg har skrevet "solgt" foran.

Mvh
Birthe

hundeuld
01-12-2008, 13:13
Tak skal du have, de er slettet ((O))

Steffen
01-12-2008, 14:00
De emner jeg har stående må også gerne slettes

BAAS
04-12-2008, 22:06
Hejsa

Jeg ved ikke hvordan jeg gør, når jeg gerne vil have en annonce lukket, selvom varen ikke er solgt, nu har skrevet "lukket" ud for den.
Der går nemlig så meget tid med at tjekke, hvis der ikke skrives en Pm, så får jeg jo ikke en mail, hvis der er nogle som stiller spørgsmål.
Så håber, at det er ok, at jeg vælger at lukke annoncerne pga mgl respons.

Fantastisk side jeg har fundet her, kæmpe stor ros til jer fra mig*228*

Mvh
Birthe

hundeuld
04-12-2008, 22:26
Det er fint, de er slettet *226*

olde66
05-12-2008, 13:07
I må også gerne slette de annoncer jeg, har med ting til salg...

*2114*

Epos01
01-02-2009, 21:21
Jeg synes, at det er ret ærgerligt, at salgsannoncer slettes allerede efter 14 dage, havde de stået der i flere måneder, kunne jeg bedre forstå det. Der er trods alt noget arbejde ved at lave en annonce, og nogle medlemmer opgiver måske derfor at annoncere på Rokken. Det burde i stedet indskærpes medlemmerne, at man får sin annonce slettet, når man har solgt det annoncerede.

OPR1
01-02-2009, 23:21
Jeg synes, at det er ret ærgerligt, at salgsannoncer slettes allerede efter 14 dage, havde de stået der i flere måneder, kunne jeg bedre forstå det. Der er trods alt noget arbejde ved at lave en annonce, og nogle medlemmer opgiver måske derfor at annoncere på Rokken. Det burde i stedet indskærpes medlemmerne, at man får sin annonce slettet, når man har solgt det annoncerede.

Vi ikke altid så hurtige til at slette, det er noget der bliver gjort, når der er tid til det, men har en annonce ikke vist respons i løbet af et par uger, så mener vi det er på sin plads at slette den. Man kan jo have en kopi af annoncen liggende og så prøve at lægge indlægget igen på et senere tidspunkt.

Vi fortæller ofte at vi skal have besked når en vare er solgt, men det virker ikke altid efter hensigten at vi får besked

BAAS
12-06-2009, 21:41
Hej
Jeg har skrevet "solgt" ud for tre annoncer, de må gerne slettes.

Jeg vil forøvrigt gerne give nogle penge til rokken, hvordan gør jeg det rent praktisk, sender i mig en PM med kontonr?

Mvh
Birthe

OPR1
12-06-2009, 22:11
Hej
Jeg har skrevet "solgt" ud for tre annoncer, de må gerne slettes.

Jeg vil forøvrigt gerne give nogle penge til rokken, hvordan gør jeg det rent praktisk, sender i mig en PM med kontonr?

Mvh
Birthe

Det lyder dejligt, Birte - tusind tak
Rokkens kontonummer er reg. 0517 kontonummer. 015 0949 og husk at skrive dit Rokkenavn på, så Hundeuld kan se hvor de kommer fra

Annoncerne med solgt skal vi nok slette ((O))

Steffen
19-01-2010, 11:36
man kan hjælpe slettefingeren, ved at lægge et links til den tråd man vil have slettet
eller et nr. på et indlæg man vil have slettet

F.eks. det grove - skål i æbletræ indlæg nr. 6 slettes.
eller skål i æbletræ , slet tråden.

sannemor
19-01-2010, 13:15
hej
mine annoncer en med amagergarn og en med uldgarn må gerne slettes.
knus Sannemor

Rysse
19-01-2010, 13:59
hej
mine annoncer en med amagergarn og en med uldgarn må gerne slettes.
knus Sannemor

Det er nemmest at at skrive i sin salgstråd at tingene er solgt. Gå ind i første indlæg tryk ret og tryk derefter på avanceret og tilføj eller ændre din overskrift, så det tydelig ses at den kan slettes eller at tingene er solgt. F.eks Garn sælges. KAN SLETTES eller bare SOLGT. På denne måde kan slettefingeren nemt se at her er der en tråd der kan slettes.