PDA

Se fuld version : Opskrift efterlyses

blomst
14-11-2008, 19:41
Hej rokkere

I er så dygtige på dette forum, så jeg håber i kan hjælpe mig.

Min veninde har set en sweater på gaden, damen der bar den sagde det var en Marianne Isager model, DYNAMO eller noget i den stil, er der nogen der kender den opskrift, jeg har ledt efter den, men kan ikke finde den, måske er der en her der kender den.

Hilsen
Blomst

Thomas' mormor
14-11-2008, 20:42
Du kan jo prøve på biblioteket og se om de har en bog der inkluderer opskriften. Ellers er der masser af netbutikker der har MI strikkekits.

Nette
14-11-2008, 20:49
Kan det mon være Domino?
Prøv at lade din veninde se her: http://www.isagerstrik.dk

Nette

blomst
15-11-2008, 10:38
Tak for svarene, vi har kigget alle hendes bøger igennem, og kigget på diverse hejmmesider, mit håb er at der er en der ligger inde med opskriften, så vi kan få bekræftet at den findes, og hvor den eventuelt er købt

Hilsen
Blomst

Lullu
15-11-2008, 11:08
Prøv at skrive en mail til Isager.
Hun må om nogen vide, om der findes en opskrift af det navn.
Held og lykke.
Vh Louise

blomst
16-11-2008, 10:07
Hej Lullu

Tak for rådet, har også skrevet til Isager, men ikke fået svar, derfor prøver jeg at få svar gennem Rokken

Hilsen
Blomst

Øboen
18-11-2008, 17:12
Jeg er kommet i tanker om at hvis det er dominostrik du efterlyser, så kunne det også være Vivian Høxbro, der var designeren.
Er du sikker på at det var en Marianne Isager?

blomst
18-11-2008, 19:54
Ja, min veninde siger at damen sagde det var en Marianne Isager, og det er ikke domino strik, men alm glatstrik med mønster i, men tak for dit råd.

Hilsen
Blomst

Øboen
20-11-2008, 01:01
Marianne Isager har en model der hedder Afrikansk Domino, det skulle vel ikke være den du leder efter?

blomst
20-11-2008, 10:16
Hej

Desværre heller ikke, den hedder noget med Dynamo eller lidt i den stil, det var kun et navn

Hilsen
Blomst

lis ai
20-11-2008, 15:39
Kunne vi få en nærmere beskrivelse af trøjen. Mønstersammensætning. Evt farver (selvom den kan være strikket i andre farver). Jeg har før været ude for, at man ikke har opfanget navnet helt korrekt. Trøjen kan være fra Isager, men af en anden designer. Kunne din veninde evt lave en tegning.

blomst
21-11-2008, 10:29
Hej

Det er som grundmønster en helt alm sweater, men hun har svært ved at huske andet end at den hedder Dynamo, og at der er et mønster nederst på sweatern og et andet øverst, hun er faktisk sikker på navnet, da hun straks tænke at det var nemt og huske det navn,
" Dynamo lygte", men da det efterhånden er ca, 1½ måned siden hun så sweateren, kan ikke ikke huske ret meget mere om den.

Hilsen
Blomst