Se fuld version : Søger Lille Per hue
strikkemette
31-10-2008, 21:16
Hej Strikkere
Jeg mangler en opskrift på en Lille Per hue - i voksen størrelse til min dejlige kæreste.....
Der skulle vel ikke være en som ligger inde med sådan en opskrift???Så vil jeg (og min kæreste) blive meget glade hvis jeg måtte få en kopi af opskriften.
Håber nogen kan hjælpe mig - så min kæreste ikke skal fryse hovedet mere....
God weekend
Mette
En lille Per hue, er det 'bare' sådan en stribet en m. kvast ?
strikkemette
05-11-2008, 19:52
Jeps..........men den skal være meget kort....måske sådan lidt mere kalotagtig......
Måske jeg bare kan begynde længere oppe i en huesopskrift???sådan at den ikke bliver så lang ned over ørerne....
Hmmm....må jeg lige tænke lidt over....
Jeps..........men den skal være meget kort....måske sådan lidt mere kalotagtig......
Måske jeg bare kan begynde længere oppe i en huesopskrift???sådan at den ikke bliver så lang ned over ørerne....
Hmmm....må jeg lige tænke lidt over....
Det ville jeg da gøre. f.eks. Begynde en centimeter over der, hvor ribben skulle have været.
Jeg undrer mig blot over, hvordan man kan holde sådan en på hovedet uden hårnåle, men ok, jeg undrer mig også altid over, hvordan man kan holde en kalot på hovedet uden samme. :-)
Nette
Lis Lundgreen
30-12-2008, 12:37
Hej!
Fik du din opskrift på Lille Per huen? Jeg eftersøger nemlig samme opskrift idet mit barnebarn er helt vild med at få en.
Hilsen
Lis
Hej Strikkere
Jeg mangler en opskrift på en Lille Per hue - i voksen størrelse til min dejlige kæreste.....
Der skulle vel ikke være en som ligger inde med sådan en opskrift???Så vil jeg (og min kæreste) blive meget glade hvis jeg måtte få en kopi af opskriften.
Håber nogen kan hjælpe mig - så min kæreste ikke skal fryse hovedet mere....
God weekend
Mette
Lis Lundgreen
30-12-2008, 12:40
Hej!
Er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift på en lille Per hue til en dreng på 10 år??? mit barnebarn er helt vild med at få en.
hundeuld
14-08-2009, 09:12
*141*Fik vi slet ikke hjulpet her ?
supersine669
14-08-2009, 10:01
min søn er også vild med en lille Per hue.
kvikkevik
14-08-2009, 10:09
Jeg har opskriften til voksne på pind 8
jeg har været igennem mine gemmer ...har Lille Per huen fra Hendes Verden nr.16/2009, den er fra str . 2-6 år
Nattrolden
14-08-2009, 13:35
den vil jeg også rigtig gerne have en opskrift af hvis jeg må
Hvilken opskrift ,? den fra kvikkevik eller fra mig ? hvis , så send lige din mailadresse ...
supersine669
14-08-2009, 19:53
Jeg har skrevet til kvikkevik.
Min søn er nemlig 16 år, og skal derfor have en voksen-hue.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.