Se fuld version : Fint besøg
mrslangholz
30-10-2008, 11:34
Her for lidt siden skulle jeg ud og hente træ til brændeovnen og da jeg kom ud i baggangen var jeg nærmest ved at vælte over en kæmpe kasse der stod derude det var sørme posten der havde være forbi med post fra drillenissen.
(2)
Kunne næsten ikke vente med at se hvad der var i kassen og heller ikke min søn da vi fik den åbnet var der en masse julepynt så vi rigtig kan få pyntet op til jul og så vi ikke skal starte helt fra bunden med at samle julepynt.
*188*
Sikke en dejlig overraskelse det varmede bare rigtig meget at der er blevet tænkt på os glæder mig helt til det bliver den 1. søndag i advent (vores tradition at det er den dag man pynter op)
(æåø
Najjjj, hvor lækkert. Sikken en sød drillenisse.
Rokkens sødeste drillenisse har nok ryddet op i sit julepynt og har villet glæde både dig og din lille søn.
Birgitma
30-10-2008, 13:23
Det er nu dejligt men sådan en *188*
Strikkelene
30-10-2008, 14:04
Det var dog en sød drillenisse.
I min familie gemmer vi vores julepynt fra år til år. Min mor har julepynt fra dengang min søster og jeg var helt små. Ja, vi har også en gammel mølædt nisse, som har været min fars. Min farmor sagde altid, at den skal lille Lene altid have på sit juletræ.
Nogle gange er det så slidt, at vi må reparere det med tape, for at det kan bruges. Da vi for nogle år siden havde en mindre ildebrand i vores juletræ (det var en af de første dage i januar), var det kun noget af papirpynten, der gik til. Men vi lavede bare nogle nye hjerter og kræmmerhuse af papir.
hundeuld
30-10-2008, 14:06
Dillenissen er ved at komme lidt op i omdrejninger kan jeg se, rigtig herligt. (z)
Nej hvor dejligt - Tillykke med besøget - Må vi ikke se et billede??
mrslangholz
30-10-2008, 14:21
Jeg skal nok lige få taget billeder det bliver bare ikke lige i dag.
Hvor lyder det bare dejligt - glæder mig på jerees vegne(z)
supersine669
30-10-2008, 17:28
Det var dog en sød drillenisse.
Nogle gange er det så slidt, at vi må reparere det med tape, for at det kan bruges. Da vi for nogle år siden havde en mindre ildebrand i vores juletræ (det var en af de første dage i januar), var det kun noget af papirpynten, der gik til. Men vi lavede bare nogle nye hjerter og kræmmerhuse af papir.
Så kom jeg pludselig til at tænke på, for 10-15 år siden vi mus i vores julepynt, der blev opbevaret på loftet.
Musene ELSKER vore halmkranse (lavet at vores børn), ris-engle og vores juletræs-tæppe, der var lavet af sækkelærres.
Så der blev grundigt oprydning
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.