Se fuld version : Go aften Danmark
hundeuld
24-10-2008, 18:19
Så sker det Varmestuestrikkerne skal i i Go aften Danmark*172*
Den 28 oktober starter vi ud med at have et morgen træf ved Merete Ejlerskov i Brønshøj.
Der kommer
Solsikkens-sang
Karin Sørensen
Johnna
Jannie
Merete
Hundeuld
Derefter går turen til Reden på Vesterbro, hvor Annette Rix vil udtale sig om vores strik.
Turen går måske videre til Herlev til en garn central i Herlev.
Udsendelsen forventes sendt den 28-10 2008 kl 18.25
Man kan se udsendelsen her via computer http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-2069481.html
gå ind under den 28-10 2008 Hjerterum og strikkerier
Wwauw - så skal videoen ihvertfald sættes til! *141*
hundeuld
24-10-2008, 18:47
Jeg håber med den udsendelse at vi får en masse garn ind.. TV2 har lovet at lægge vores hjemmeside ud på deres hjemmeside.((O))
Hold da helt ferie (6) (H)*152*
Så vil jeg da benytte mig af den gode PR fra TV2, og gå ud at hænge posteren osv. op rundt omkring. Så er det nemmere, for så ved mange folk jo, hvad det handler om. Og folderen på bl.a. biblio.
Wow.......det er da rigtig spændende ((O))
WOW SEJT((O))
Rigtig godt at det kommer ud landsdækkende!!!!
bamsefar
24-10-2008, 22:37
Det er da rigtig (qwe(qwe(qwe fedt , at det kommer i landsdækkende tv.(bdk*213*
hundeuld
24-10-2008, 22:44
Nu er navnene sat på hvem der kommer til "træffet" hos Merete..((O))indlæg 1
hundeuld
25-10-2008, 07:52
Nemlig den ansøgning skulle jo gerne give os fred og ro til arbejdet fremover.
Men men læs lige FORVENTES AT BRINGES DEN 28 OKTOBER
Hvis nu regeringen går af, eller andet skulle ske, så er det en båndet optagelse, som let kan flyttes.((O))
Missemor
25-10-2008, 08:13
uhhadada, Hundeuld bliver jo snart en dyr dame at få på besøg. Nu kan vi jo så kalde hende "TV-star", når hun sådan toner frem på tv i tide og utide.
(31)
Men hvor er det da dejligt, at nogle flere får øjnene op for, hvad der sker rundt i de små hjem, og at de socialt udsatte ikke bare er en gruppe ingen bekymrer sig om.
Selvfølgelig kunne det være rigtigt lækkert med en hel masse garn p.g.a. reklamen, men nogle flere varmestuestrikker må da også gerne følge med.
(bdk
Det bliver rigtigt spændende at se, hvilken effekt den udsendelse har på både ansøgninger, garn og varmestuestrikkere.
Held og lykke til de kommende "TV-stars".
((O))
Det lyder da bare rigtig godt jo mere reklame, jo bedre !!
Skal da helt klart se det
hundeuld
25-10-2008, 08:40
Har lige fået en PB om hvordan jeg har "udvalgt" dem der skal være med.
Svaret er jeg har kigget mig rundt omkring i hovedstadens varmestuestrikker, for at se hvem der bor i nærheden af Merete, spurgt mig for, også fået nej fra nogen; men sådan er varmestuestrikkerne "udvalgt".((O))
Jeg glæder mig meget til at se indslaget i Go' aften Danmark.
Nu må I huske at gi' den gas tøser (31)
*172**172**172*
Solsikkens-Sang
25-10-2008, 08:45
Det lyder godt nok spændende. Og jeg glæder mig meget til at deltage :-)
Jeg synes det er fint at vi får en masse reklame på landsdækkende TV. Det kan vidst ikke gøres meget bedre.
Som andre skriver, må vi så i tiden efter, overklistre supermarkeder, biblioteker osv. med vores flyer omkring varmestuestrik. Sådan så folk bliver opmærksomme på os, og hvor de evt. kan aflevere garn til os.
Knus fra Solsikkens-Sang
Det lyder spændende. ((O))
Jeg må se, om ikke jeg kan huske at se det.
(qwe godt, at rokken kommer på tv.
Det skal jeg helt sikkert se.
(39)
jettefb.
26-10-2008, 08:58
Det bliver spændende. Men den dag ligger jeg på intensiv i respirator. Så der kan jeg ikke se det. Men mon ikke jeg kan se det senere.
Godt gået Hundeuld, at vi sådan kommer i tv.*107*(bdk
Strikkelene
27-10-2008, 00:06
Jamen dog! Så håber jeg, at jeg kommer hurtigt hjem fra vævning på tirsdag. Jeg følges med en af mine vævekammerater i hendes bil. Hun er en sød dame, der bor i nærheden af mig.
hundeuld
27-10-2008, 08:52
Ellers kan det se på computeren...((O))
Missemor
27-10-2008, 13:09
Udsendelsen forventes sendt den 28-10 2008 kl 18.30
Go' aften Danmark sendes kl. 18.25.
Vi skulle jo nødigt gå glip af noget som helst af så vigtigt et indslag.
((O))
Jeg glæder mig til at se jer i aften((O)) Jeg vil også benytte mig at "reklamen" og få hængt nogle foldere op rundt omkring(H)
Og i aften ......"GO GETT'EM LADIES"(k)
Spirrevip
28-10-2008, 10:44
Sidder her og har helt " lampefeber " på jeres vegne . Glæder mig til at se indslaget i aften. (k)(z)
Krydser fingre for, at det bliver vist i aften. Jeg sidder ihvertfald klar kl. 18:25 med TV2 på skærmen ((O))
ingeborg
28-10-2008, 13:20
Jeg er lige blevet ringet op af Fru Hundeuld og jeg skal hilse jer allesammen mange gange og sige, at optagelserne er gået rigtig godt og at indslaget bliver sendt i aften som planlagt.
Så husk det nu, tænd for fjerneren og stil ind på
TV2 kl 18.25
mrslangholz
28-10-2008, 13:24
Jeg glæder mig rigtig meget til at se indslaget
Det bliver spændende at se og også hvor meget respons der kommer på udsendelsen
Strikkelene
28-10-2008, 13:28
Jeg skal nok nå hjem inden det begynder. Det tager ca. 15 minutter at køre hjem fra Gudumholm i min vævevenindes bil. Så jeg er allersenest hjemme kl. 18:20. Jeg skal nok nå at se det.
Jeg har sat videoen til at optage, hvis der skulle komme noget i vejen, så jeg ikke når hjem til 18,25 *152*
Jeg glæder mig meget til at se udsendelsen *134*
(H)fra Tut
Missemor
28-10-2008, 14:13
Det bliver rigtigt spændende !
TV'et i hvert fald også tændt hos mig, på det tidspunkt.
((O))
merete ejlerskov
28-10-2008, 14:56
(H)(H)Så blev det overstået...............
Det har været en RIGTIG hyggelig formiddag i selskab med Jannieog hendes mand,Johnna,Solsikkens Sang,Karin Sørensen Hundeuld og Haven.Tak til de to mænd for at de underholdt min hund,Sofus.
Vi fik drukket *101*og te og spist Onkel Carls boller uhhhmmm.
Og snakket en masse.Vi arbejder jo alle for den samme sag,og det er alletiders at det kan blive udbredt for så mange som muligt,via
GO aften Danmark.
Tak til Hundeuld for den flotte buket blomster,der stod ved min dør,da jeg kom hjem efter hundeluftetur.Jeg synes I også skal se den.
Hilsen fra Merete(k)
merete ejlerskov
28-10-2008, 15:08
(33) og hvor blev så lige billedet af???????
Prøver igen--------
Det vil ikke lykkes(x)der står at det er under udførelse???????????
Jeg bliver aldrig klog på det her*214*
Jeg har også reklameret hos familie og venner - TV2 kl. 18.25.
Og min "nye" video har bare at virke!
hundeuld
28-10-2008, 17:43
Tak til alle der deltog i optagelserne (z)
Jeg har fået en opringning her for ½ time siden fra tv2, alt skulle være i orden til i aften med os.
Tak til Merete E. for husly, godt du fandt blomsterne...(50)
merete ejlerskov
28-10-2008, 18:02
Alle gode gange tre*120*
DET LYKKEDES...............ER DE IKKE FLOTTE??
Rigtig flot buket.
Glæder mig til at se indslaget m. jer i aften.
Når du skal lægge billeder ind, og der står de er under udførelse, så tror jeg ikke der er andet at gøre end at vente, og prøve igen på et senere tidspunkt.
Dette har jeg også, nogle gange været udsat for.
(qwe skøn buket i lækre farver.
Jeg er helt klar til, at se jer om ikke så længe.
Mosterkoster
28-10-2008, 18:19
Jeg sætter også lige min optager i gang, så hvis nogle skulle være forhindret, så har jeg gang i optageren, så kan jeg lægge det på en DVD og rundsende. ((O))
hundeuld
28-10-2008, 18:23
Så kommer der lidt billed som Haven har taget fra hele sceneriet idag.
25267 25268 25269 25270
Alle gode gange tre*120*
DET LYKKEDES...............ER DE IKKE FLOTTE??
Den er overskøn *213**213**213*
Spelsauen
28-10-2008, 19:00
Jo det er en meget flot buket - og det bliver også spændende og se hvad de har fået klippet det til... (k)
Strikkelene
28-10-2008, 19:39
Kom nu, Hundeuld og Co.!
Jeg venter på jer. Sidder her i min sofa med varmestuestrik inden for rækkevidde.
Strikkelene
28-10-2008, 19:42
Hurraaaaaaaa! Der har vi jo vores kære venner!
Jeg vinker til jer!!
Det var flot!!! 800 kg tøj. Vi er jo dygtige!
Super flot indslag (bdk (39)
Birgitma
28-10-2008, 19:49
Godt gået, super indslag (39)
hobbyisten
28-10-2008, 19:49
Det var jo lige som det skulle være, tillykke med TV star titlen
hundeuld
28-10-2008, 19:50
Jeg er en gammel kone har jeg lige fundet ud af, syntes ellers jeg er 18 år (31)
Her står der om os på deres hjemmeside http://goaften.tv2.dk/article.php/id-17380047.html
bamsefar
28-10-2008, 19:54
Bare man har et positivt og ungt sind er da bedre, end dem der allerede føler sig som firsårig når de er 55. Næ nej hundeuld du ser rigtig godt ud på tv.
Godt gået ((O))((O))
godt gået(39)
hvor var det hyggeligt at se jer i levende billed det var et rigtig godt indslag
hilsen
tella(qwe*153*
Thomas' mormor
28-10-2008, 19:58
Skal vi lave Rokkebølge ????
Smadder godt - men sagde han damer !!! det er da kvinder i deres bedste alder der sidder og strikker.
(31)
Kastanje
28-10-2008, 20:01
Tilslutter mig bølgen og jubler med de andre - det var et godt indslag(39)
mrslangholz
28-10-2008, 20:04
Super godt indslag. (39)
Du må da snart være vant til kameraer hundeuld hvad bliver det næste (z)
(39)(39)(39)
Jeg må også tilslutte mig koret af jublen
hundeuld
28-10-2008, 20:08
Se det ved jeg nok godt, men da det ikke er færdig lavet, så må i vente med at høre noget om det....
Tusinde TAK for alle jeres gode ord om udsendelsen, dog er jeg lidt ked af de andre varmestuestrikker ikke kom mere frem, men her bestemmer jeg jo ikke.((O))
Super godt indslag, rigtigt dejligt at se jer alle sammen, og dejligt at se glæden ved modtagelsen på Reden. :0)
Varmestuestrikkehilsner fra
Cowspot og Solsikkens-Sang.
( Der sad klistret til skærmen )
Et rigtig godt indslag. Det kan I bare.
Æv ,jeg kan ikke finde det frem på pc'en. må pænt vente på at en af drengene kommer og hjælper mi med indstillingerne, men det lyder til at det er forløbet rigtig flot(H)(H)(H)super godt *131*
Tak til damerne for en god dag, herlig udsendelse der blev ud af det.*213*
sådan som jeg ser det, kan man først se det på sputnik imorgen!
Elsebeth
28-10-2008, 21:50
Jeg så også indslaget og det første jeg gjorde da det dukkede op var at fortælle min bedre halvdel at " Det er indehaveren af Rokken hvor jeg får alle min input til nye skilderier..." ((O))
-Jeg synes det er SÅ SEEEJT med 800 kg strik til de trængende , så jeg har faktisk bestemt mig for at jeg skal til at samle garnrester fra nær og fjern for Hundeuld bor jo ikke langt væk fra mig ;o)
Meget hyggeligt indslag(39)
Jeg må væbne med tålmodighed til imorgen... Men det tegner jo godt ((O))
Elsebeth
28-10-2008, 21:59
GLÆD dig Zep...((O))
strikketøsen
28-10-2008, 22:08
Det var et rigtig godt indslag, hvor man jo fik set noget af alt det (qwe lækre strik, som bliver afleveret til de udsatte.
Det bliver da spændende, at se om Rokkens medlemstal får en "nøk" opad og flere ((V))((V)) ....
Det var et rigtig (6) indslag.
Nu håber jeg det giver 'lidt' mere garn + mange flere varmestuestrikkere.
*168*
Tilslutter mig det store kor.....
(6) indslag. Bare super dejligt at i ville stille op til indslaget((O))
canterbury
28-10-2008, 23:10
Stor *107* herfra sønderjylland
hundeuld
28-10-2008, 23:14
Jeg så også indslaget og det første jeg gjorde da det dukkede op var at fortælle min bedre halvdel at " Det er indehaveren af Rokken hvor jeg får alle min input til nye skilderier..." ((O))
-Jeg synes det er SÅ SEEEJT med 800 kg strik til de trængende , så jeg har faktisk bestemt mig for at jeg skal til at samle garnrester fra nær og fjern for Hundeuld bor jo ikke langt væk fra mig ;o)
Meget hyggeligt indslag(39)
Du skal være så velkommen, vi kan ikke få nok hjælper. ((O))
syrenbusk
28-10-2008, 23:26
Hej Hundeuld! Hvor var du god! og hvor så du godt ud! Til lykke! Mon ikke der er mange flere, der får lyst til at strikke! Kærlig hilsen syrenbusk .
super godt indslag og jeg blev ligesom Strikkesine SUPER STOLT at at være en af varmestuestrikkerne Hundeuld det var fedt at være med og jeg synes det gode budskab blev vist og sagt på en god måde Sjovt at se hvad der kom ud af vores snak rundt om bordet og smadder hyggeligt at være sammen med jer der var med og tusind tak for kaffe og boller Merete Dejligt at møde dig også
Så til sidst så håber jeg at vi får en masse garn og en masse varmestuestrikkere så vi kan give de trængte mennesker endnu mere
ET KÆMPE (k) til for indsatsen i dag og til allef or det store arbejde der laves hver dag
Ja jeg huskede også at slå over på TV2, så jeg så også det fine indslag. (39)
Det kunne ikke gøres bedre, skide godt gået varmestuestrikker.
Spelsauen
29-10-2008, 05:00
Rigtig godt fodarbejde,,, (awd. Et kanon godt indblik i varmestuestrikker miljøet, uden at være prangende eller selvpromoverende. Men et seriøs budskab om ,at der sidder varmestuestrikker i hele landet og forsyner socialt udsatte, med lidt vintervarme.
(qwe godt gået... Det kan vi alle være "stolte" af... (k)
Rigtig godt fodarbejde,,, (awd. Et kanon godt indblik i varmestuestrikker miljøet, uden at være prangende eller selvpromoverende. Men et seriøs budskab om ,at der sidder varmestuestrikker i hele landet og forsyner socialt udsatte, med lidt vintervarme.
(qwe godt gået... Det kan vi alle være "stolte" af... (k)
Jeg hægter mig på begejstringen her (6)*198*
Såp fik jeg set udsendelsen.
Super god og hvor var det godt med mere reklame for at der er brug for noget mere til den der intet har((O))(z)
Hundeuld,18 eller ej, du så super godt ud!!!(z)*131*
Jeg har også lige set udsendelsen. Hvor var det bare godt lavet. Jeg syntes I fik budskabet frem, der er ingen der kan være i tvivl.
Godt gået (39)(39)(39)(39)
*213*(qwe flot indslag.
Jeg er MEGA stolt og glad for at være varmestuestrikker på Rokken. (z)
Knus fra Siff
Sikke da et flot indslag (har netop set det på TV2's side) - hvor er det bare "godt gået" af jer allesammen.
(z)
Har desværre ikke selv overskud til at deltage aktivt - så jeg nøjes med at være med i 'heppekoret' *213*
hundeuld
29-10-2008, 11:23
Vi har altid brug for heppe kor , det er nemlig mega dejligt at mærke jeres omtanke for os der strikker.*153*
*213*jeg vil bare tilslutte mig alle roserne om udsendelsen.
Damer går med hat, så vi er kvinder.
Zep er den eneste der har hat på, så hun er en dame *152*
(H)fra Tut
*213*jeg vil bare tilslutte mig alle roserne om udsendelsen.
Damer går med hat, så vi er kvinder.
Zep er den eneste der har hat på, så hun er en dame *152*
(H)fra Tut
Det gælder vist ikke helt, når det er en havehat vel *120*
Super dejligt indslag. SNØFT SNØFT (glædes tårer)
strikkelise
29-10-2008, 12:19
Det må jeg sige *213*sikke en god udsendelse. (39)
*213* for et kort men godt indslag.
Spændende, hvor mange henvendelser der kommer.
(39)
Det var kort, men rigtig godt. (bdk Og det får da helt sikkert en til at overveje om man ikke skulle være med i den gruppe.
Håber at mange vil overveje det, så vi bliver flere til at løfte i samlet flok (k)
symadammen
29-10-2008, 18:33
Vi har altid brug for heppe kor , det er nemlig mega dejligt at mærke jeres omtanke for os der strikker.*153*
Superfint indslag - godt med noget reklame og jeg tager hatten af for de mange strikkerier.
Overvejer selv at melde mig som strikker - er faktisk startet med at strikke nogle sokker af noget garn jeg havde liggende - fortsætter til jeg ikke selv har mere garn og så hører I fra mig.*101*
Spelsauen
29-10-2008, 18:51
(qwe .... det virker allerede (31). ((v)) - og se hun har ikke hat men knold!
(qwe duper !
det rokker med promovering.
godt gået hundeuld. *107*
budskabet kom godt igennem.
hundeuld
30-10-2008, 08:29
Vores varmestuestrikker vækker beundring over det ganske land, hvad jeg udmærket kan forstå, det store arbejde strikkerne laver, det er simpel unikt, som der bliver sagt i indslaget Næstekærlighed(z)
merete ejlerskov
30-10-2008, 09:56
(bdk så har jeg fået melding fra min datter,en kollega vil,efter at have set Indslaget i Go`aften Danmark,samle garn sammen i familien og aflevere til mig.Så kan jeg give det videre.(z)
Jeg sidder med en knap 2-årig på skødet,han" hjælper"med at skrive.Det giver en masse sjove ord----*120*
Merete
hundeuld
30-10-2008, 10:30
Vildt dejligt.. bare alle ville/kunne det på arbejds pladser osv.
mange gange er det bare det, at man lige kan aflever det 1 sted der gør udslaget til at få ryddet op i sit garn.(k)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.