Se fuld version : Sådan ser du de nyeste indlæg
På forsiden er der ude til venstre et link der hedder "Seneste emner", hvilket svarer lidt til "Vis indlæg siden sidste besøg".
De indlæg der står med fed er dem hvor du ikke har læst alle indlæg i.
Mht. de annonceringer der står oppe i toppen af siden, - hvis du gerne vil have dem fjernet, så er det ret simpelt, du læser bare indlægget (t)
Det er nok lavet sådan, for at sikre at man læser annonceringerne (:)
Genialt, Puskram - nu blev jeg lige dobbelt-klog i aften.
Både fordi jeg fandt ud af, at annonceringerne forsvinder, når man har læst dem), men osse fordi jeg blev klogere af at læse alt det, der rent faktisk STOD i de annonceringer (H)
Og i FAQ findes der en masse gode oplysninger.
Bl.a. har jeg lige fundet ud af, at jeg kan lave min egen private kalender - så nu har jeg plottet Emmys fødselsdag ind.
Nu er jeg så spændt på, om andre kan se det. (H)
jeg kan ikke få de 1½ km. annonceringer væk ...... hvordan mener du jeg skal gøre? og jeg forstår altså ikke hvorfor der står "bliv i samme tråd" 3 gange ????
og jeg forstår altså ikke hvorfor der står "bliv i samme tråd" 3 gange ????
Mette - jeg tror det er fordi annonceringerne om at poste i samme tråd ligger i flere forskellige emner (en i strik, en i papir osv. osv.)
Hver gang du har klikket på et "Annoncering", er det registreret - og næste gang du opdaterer, er de læste tråde væk. (:)
Mette> Hvis du har været inde og læse nogle af dem nu, så burde du kunne se de er væk - evt. læg mærke til en som du nemt kan huske hvad "hedder" - f.eks. den første eller sidste i rækken af annonceringer. Læs så den tråd, og klik dig ind på forsiden igen, vælg seneste emner, og se så om tråden stadig er der (det skulle den ikke gerne være)
De almindelige emner forsvinder ikke på den måde, det er kun annonceringerne.
Hvad gør man hvis de ikke forsvinder selvom man hár læste dem????
Hvis du læser dem og så bagefter bruger tilbageknappen, så forsvinder de ikke.
Du skal læse dem, og via den slagne vej klikke dig ind på forummet igen - så hvis du vil af med dem, så er det fingrene væk fra Tilbageknappen (:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.