Se fuld version : Brudeparrets blomster
Som lovet viser jeg nu brudebuket, som jeg lavede til et yngre par, der blev gift idag (62) Brystbuketten kommer først imorgen, for jeg har ikke nået at redigere alle billeder og skal haste videre...
WOW, du må gerne få lov at lave min brudebuket, når den tid kommer(z)
Birgitma
26-09-2008, 16:30
Den er bare sød.(39)
(6) Hvor er det dog en skøn brudebuket du har lavet.
(H)fra Tut
hundeuld
26-09-2008, 19:05
Glæder mig til at se mere, hvor er det nogle gode farver...*107*
trudslev1979
26-09-2008, 19:23
Wau - hvor er den smuk... Glæder mig til at se resten af billederne(39)
(6) Rigtig sød og flot buket. Dejlige farver!
supersine669
26-09-2008, 19:36
WAUW - du er da en naturtalent (bdk
Tak (z) Ja kursus har jeg jo ikke et eneste af Supersigne... Men det er SJOVT at lege med blomster!
Bruden var heldigvis superglad for den ((O)) Det eneste, jeg havde at gå efter var kjolen og at den godt måtte være romantisk...
Her kommer så billedet, jeg tog før afgang, hvor også brystbuketten er med. Håndtaget på brudebuketten er grønt, mens "skaftet" på brystbuketten er rødligt som nogle af blomsterne i buketten.
Og her har vi så gommen med blomster.
Hvor er du dygtig, Zep.
Hvis jeg skulle giftes igen, måtte du MEGET gerne lave min brudebuket*107*
Det kunne da gå hen og blive en god lille forretning, hvis bryllupperne vel og mærke holdes på Bornholm *120*
Tak krumme *131*
hundeuld
27-09-2008, 10:26
2019 skal vi holde guldbryllup har vi bestemt her i huset *120* den 24 maj kan vi bestille en buket til den dag Zep...
Det lyder da bestemt som en spændende udfordring Hundeuld ((O)) Pudsigt nok, så får jeg i næste uge nye rosenbuske, jeg har bestilt - de hedder Maigold...
enelvest
27-09-2008, 13:45
WOW Zep hvor er det en flot brudebuket du har lavet (qwe
Tænk at have sådan et talent som dig (bdk
Nøjjj, hvor er den brudebuket bare smuk. (6) Er det sankt hansurt der er i den ?
Tak skal I have *131*
Ja det er Sankthansurt Rysse. Den er sådan liiiige på det sidste, at den kan bruges til buketter. Til gengæld slår den jo nu over i en vissen tilstand. hvor den er smuk vinteren igennem - især med sne eller frost ((O))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.