Se fuld version : 17/11 08 Efterårsbuket fra haven
Så er jeg lige her og få en tår kaffe, inden jeg skal igang med at lave stativ til en brudebuket til imorgen. Som "opvarmning" har jeg været i haven og lavet en buket af efterårets dejlige blomster og frøstande #f¤
hundeuld
25-09-2008, 10:14
Å hvor er den godt sat sammen med farverne....((O))(6)
sikke en dejlig buket(6)
pøj pøj med brudebuketten
enelvest
25-09-2008, 12:45
Hvor er den (6) Zep. Du kan bare det med blomster (39)
Mosterkoster
25-09-2008, 15:10
Hold da op en dejlig buket. Og sikke farver. *198*
Tak skal I have *131* Nu sidder jeg lige lidt stille igen - brudebuketten er bundet og venter på finish imorgen formiddag.
Ja jeg må indrømme, at jeg elsker blomster i de farver (:)
Folt buket!
- men jeg vil da også gerne se brudebuketten!
Tak *131* Brudebuketten kommer en af dagene efter brylluppet (40)
jeg glæder mig til at se den.
Nøjjj, sikken en flot buket. det er lige mine farver.
Tak *131*
Nu er brudebuketten rystet færdig (33) Jeg vender tilbage en af dagene i en ny tråd med den ((O))(uh bare den nu falder i "god jord bæve bæve)
Nu begynder det at knibe med holdbare blomster i haven. Der er stadig masser af dejlig kulør derude - og det holder vel et par uger endnu. Men det at tage dem ind er en anden sag. Da virker de noget slatne. Dog er der kommet en buket på bordet idag (40)
hundeuld
03-11-2008, 15:54
Hvor er det dejligt at du har fået lavet den og så lige på din fødselsdag *131*
Så er det vist sidste buket fra haven i år...
Birgitma
17-11-2008, 18:22
Hvor er den flot ((O)) der er ikke flere blomster tilbage her, de har alle fået lidt frost.
Tak *131*
Ja vi har heldigvis været forskånet for "frostangreb" på haven endnu. Meeen jeg tror, det sker i week-enden...
hundeuld
17-11-2008, 19:31
Har ogå lige været ude og rede lidt, for det er godt nok koldt i aften...
Men sætte dem så flot op som du gør zep, ja det kan jeg ikke(33)
Takker *131* Ja så har vi været under her nu også - ½ grads frost... Så det var godt, den buket kom ind idag!
Jeg vil give dig ret Broderisten! Især i efterårets kulører er der livlighed og dybde. Generelt inspirerer blomsterne mig til mangt og meget i de forskellige håndarbejder. For buketterne og dekorationerne er det sammensætningen, der er det sjove - forskelligheden kontra harmonien... Prøv engang og tage et kig på udsnittet af brudebuketten, jeg bandt i august: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?p=123607#post123607 (http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?p=123607#post123607)
Så er det vist sidste buket fra haven i år...
hvor er det en smuk buket Du er dygtig til at lave dekorationer (bdk
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.