Se fuld version : Hjælp til DIVA af Falkenberg
(sos) Jeg er nået til der hvor jeg skal strikke venstre skulder - altså strikke ryg og forstykke/krave sammen over skulderen. Jeg kan simpelthen ikke få det til at passe med at delene strikkes sammen først på pinden... Når jeg lægger arbejdet sammen ret mod ret, så kommer "skulderen" sidst på pinden - er der andre der har haft samme problem? Er det mig der har gjort noget forkert? Og hvordan kommer jeg videre?
Hjææææææææææælp...... Please! *141*
Da du strikkede forstykket skulle du slutte med en pind fra vrangen, så sidder tråden da ude ved skulderen, hvor du skal strikke sammen med ryggen.
På ryggen er du måske sluttet inde ved kraven, så din tråd er der, men måske du kan strikke til skulderen, så du ikke får en dum ende at hæfte i kraven.
jeg ved ikke om dette er forståetligt
Der står bare at man skal starte med en pind fra vrangsiden når man strikker sammen...??? "På næste pind fra jakkens vrangside, strikkes forstykket og ryggen sammen på skulderen..." Og det kan jeg ikke få til at passe *141*
Hejsa Unger.
Jeg har ikke haft problemer med Diva.
Strikkede skuldrene sammen fra vrangsiden - altså fra kravesiden og udefter, så slipper man for at have ender hængende.
Knus fra Gertrud.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.