PDA

Se fuld version : en vanvittig ide

kamelia
18-09-2008, 10:01
hej !

jeg har foretaget mig en del underlige projekter i mit liv , men nu er jeg begyndt på den mest vanvittige (31)

Jeg begyndte kl 21.30 i aftes på en dåbskjole fra bogen Heirloom Knitting. Det er egentlig meningen at jeg vil strikke " The Princess Shawl " som jeg har købt opskriften til i England til 20 pund .
Efter at have gennemlæst opskriften fandt jeg ud af , at det var bedre at begynde med noget mindre og bestilte så garnet til dåbskjolen derovre. Bogen " Heirloom Knitting " har jeg lånt på biblioteket, men i aftes meddelte min mand så at jeg nok hellere måtte bestille den , for det ser ud som om jeg får brug for den noget længere end biblioteket tillader *120*Dejlig mand jeg har der, han er ellers ikke så begejstret for al det strikkeri ( pga at jeg render rundt med gevaldige smerter i højre arm efter for meget strik )

Jeg forventer at være færdig med dåbskjolen ved nytårstid , den bliver strikket på pind nr 2 og med noget uhyggeligt tyndt garn.Jeg forsøger at sætte et billede ind der viser hvor tyndt det er . På billedet er der strikket 6 pinde og det måler ca ½ cm-

nåeh det med billeder kommer senere jeg skal lige have det til at du

hilsen Kamelia ((O))

Nette
18-09-2008, 17:10
.....men i aftes meddelte min mand så at jeg nok hellere måtte bestille den , for det ser ud som om jeg får brug for den noget længere end biblioteket tillader

Det her skal lige roses!! Pudsigt nok hører jeg oftere og oftere, at mændene faktisk sætter pris på og bakker op omkring garnkøbt og lignende.
Det samme kan man ikke lige sige om mig ang. min mand. Men ok, det være sig også både frimærker, bøger, mønter, dvder, cder, LPer osv osv osv....(x)

Jeg synes da ikke ideen er vanvittig. - Men hvor fra får I så en baby til at komme i??? *120*

Nette

Rita
18-09-2008, 17:19
Det er da et rigtig flot initiativ. Jeg glæder mig til at følge billederne hen ad vejen, når du får det til at virke.

Knhobby
18-09-2008, 20:05
Jeg synes da ikke ideen er vanvittig. - Men hvor fra får I så en baby til at komme i??? *120*

Nette[/quote]

Er det ikke noget med at Bilka holder udsalg i januar((O))

kamelia
18-09-2008, 21:57
*153* tja --- babyen kommer det til at knibe med .Jeg blev godtnok farmor for 4 måneder siden, men hun er døbt ( Victoria ) og min søster blev farmor for 1½ måned siden. Den pige skal døbes 26.10 og det kommer nok til at knibe med tiden.

desværre skete der lige det her i eftermiddag at jeg tabte en maske og den kunne ikke samles op ----så på den igen og pas så lige lidt mere på.

jeg har forsøgt med de billeder men det vil ikke lykkes rigtigt, jeg ved ikke om det nedstående kan bruges
http://img46.imageshack.us/my.php?image=heirloomknittingzz6.jpg

mange hilsner fra kamelia ((O))