krumme
22-08-2008, 21:56
Jeg har været med min mor på sygehuset i dag, og vi fik desværre at vide, hun har brystkræft...åh nej.... min verden gik i stå et øjeblik, og jeg følte det som havde jeg fået en hammer i hovedet!!! Men jeg fik dog mobiliseret alle mine kræfter og kunne stille og roligt ta' mig af min mor og få hørt, hvad lægen fortalte os...Så nu skal der kæmpes med alt, hvad vi har!!!...Hun skal opereres på fredag.
Puha, hvor har det har været en hård dag !!!
Da jeg så kom hjem- godt træt, lå der en pakke til mig fra en lille drillenisse...fire nøgler dejligt garn og det sødeste hjemmelavede kort med smukke sommerfugle..jeg har ikke taget mig sammen til at ta' et billede..det må vente til i morgen.
Tusind tusind tak, skønne drillenisse...du fik mit smil frem på en ellers sort dag (a)(a)(a)
Puha, hvor har det har været en hård dag !!!
Da jeg så kom hjem- godt træt, lå der en pakke til mig fra en lille drillenisse...fire nøgler dejligt garn og det sødeste hjemmelavede kort med smukke sommerfugle..jeg har ikke taget mig sammen til at ta' et billede..det må vente til i morgen.
Tusind tusind tak, skønne drillenisse...du fik mit smil frem på en ellers sort dag (a)(a)(a)