PDA

Se fuld version : Er træt af det jeg strikker!!

SusanneKristensen
14-08-2008, 13:37
Øv øv har brug for lidt moralsk støtte(15)

Jeg har strikket flere ting siden jeg begyndte at strikke november sidste år - men jeg syntes ofte at være utilfreds med det færdige resultat!!!

Jeg har lige siddet og syet en trøje/cardigan delvis sammen og ville så lige se i spejlet hvordan det så ud!!!
og jeg syntes ikke engang det så pænt ud!!

For en gangs skyld passer størrelsen men det ser bare lidt for kikset og amatør agtig ud - øv øv..:mad:

Mister helt strikke lysten (K)(nogen der vil købe mit garn lager) nu går jeg ind i min seng og læser en roman i stedet- så kan trøjen ligge og skamme sig på bordet!!*130*

Susanne

kenneth
14-08-2008, 14:25
hej susanne det skal du ikke være ked af har strikket i flere år men af og til er det færdige arbejde ikke noget at råbe hurra for har to ting der ligger som ikke er blevet for pæne men vi må klø på igen knus fra jette

johnna
14-08-2008, 15:36
op på hesten igen (strik videre)
Hvem har ikke strikket noget som blev gemt langt væk
jeg har flere gange strikket noget som er blevet færdig og så er det endt på bunden af strikkekurven for senere at blive brugt eller hevet op igen og så brugt garnet til noget andet

bare gå igang med noget igen

OPR1
14-08-2008, 15:44
Det, du oplever, er noget alle, der strikker, oplever.

Ikke alt bliver perfekt og noget ender i skammekrogen mens andet trævles op.

Så bare på den igen

((O))

Charlottehansen
14-08-2008, 21:29
Jeg strikker mest for hyggens skyld. Det er ikke altid jeg får hæftet ender og syet sammen.
Det er processen i at strikke/hækle jeg kan lide, det er så dejligt afstressende efter en lang dag på job.
(qwe

Da jeg var yngre gik jeg i byen og brugte 500 kr på drinks , nu bruger jeg pengene på div. garnprojekter.
Det er meget sundere, så pyt med det aldrig bliver til tøj jeg bruger.

Sophia
02-09-2008, 13:28
Hei, jeg leste det som du skrev,og kan det være til trøst,er jeg også så trett av det jeg SKULLE strikke! Var kommet godt i gang med Gråtassgenseren,5 tråder,og ikke tale om at jeg fikk noe til å stemme(x), hadde lyst å strikke akkurat DEN genseren,men måtte gi opp.....Har da strikket såå mye,men det "låste" seg helt,jeg kastet alt i ovnen, ja, jeg GJORDE det..og så satte jeg meg ned og tok til å sortere garnet jeg hadde, pent og pyntelig i hver sin blanke plastpose,og nå...er jeg uten strikk(R)Jeg ser etter noen sokker,lue eller vanter til barnebarn på 4 år,men har ikke funnet noe, tror faktisk jeg trenger ideer til det også. Er det noen som har forslag?? Mvh stiggo

strikketøsen
02-09-2008, 13:38
(H)Stiggo,

Er der ikke noget, du vil kunne bruge her - du kan selv taste ind til hvem og hvad du vil lave og så kommer der altså meget inspiration!

http://www.garnstudio.com/index_lang.php

(k)

Knit Happens
02-09-2008, 13:44
Puha ... kuldsejlede strikkeprojekter ... dem kender jeg alt for godt. Strikkede en gang en bolero, som så superflot ud på billedet ... men på mig lignede det en sæk kartofler, så jeg forærede den til min svigerinde ... SOM SÅ RASENDE GODT UD I DEN ... man kan ikke vinde hver gang. Men når det så lykkes, og man får en masse positive kommentarer, tja, det er det hele værd ...

Bliv ved med at klø på! Det skal nok blive bedre.

susana
02-09-2008, 18:46
Kender det bare ALT for godt!!!! Når jeg er inde i sådan en periode, strikker jeg sokker, det er begrænset hvor galt det kan gå((O))

Susana

Anita P
02-09-2008, 20:26
Hejsa. Ja jeg kan også kun sige sokker, vaskeklude og sådan nogle "sikre" ting. Når modet så kommer igen til det lidt større så er det bare igang igen. Jeg elsker at strikke men er ikke glad for at hæfte ender. Til gengæld er min mor både glad for og god til så vi deler opgaven