PDA

Se fuld version : Venus flytrap

Didde
12-08-2008, 11:23
Se lige hvad min Venus Flytrap har fanget! En hveps!
JEg så en hveps flyve ud i køkkenet og blev helt hysterisk fordi jeg kunne ikke finde den, så jeg var bange for at rotterne måske ville prøve at fange den og blive stukket.
Men en times tid senere så manden at planten havde fanget den :D Jeg troede kun den tog fluer :D
God investering!

Missemor
12-08-2008, 11:48
Ajjj hvor godt! Sådan en plante må jeg have anskaffet mig!
Gad vide om den spiser katte ?????? For mine har det med at sidde og kigge ud af vindueskarmen
*153*

krumme
12-08-2008, 12:06
Ajjj hvor godt! Sådan en plante må jeg have anskaffet mig!
Gad vide om den spiser katte ?????? For mine har det med at sidde og kigge ud af vindueskarmen
*153*

(31)Man kan næsten se det for sig..som i en tegnefilm...den lille plante får pludselig et KÆMPE gab og snupper katten.

Smart plante, Didde ((O))

hundeuld
12-08-2008, 12:36
Den skal vi da også tænke på, særlig i køkkenet, for hvor er der mange hveps lige nu, vi har været ude og kontroller om der skulle være et boet eller andet sted, vi kan ikke finde noget...

Strikkelene
12-08-2008, 13:04
Det kan være, at min mor burde have sådan en plante. Hun bestiller næsten ikke andet end at rende og smække fluer. Men de vil ikke sætte sig på de klistrende fluefangere, hun har købt.

Didde
12-08-2008, 13:12
Jeg har ikke set den fange de store fluer endnu, det kan være de er for hurtige, måske er det bedre med en kandebærer til de helt store.

Man skal ind og rører i imidten for at den lukker, så jeg tror ikke der sker noget med katten :D

Da det er en sumpplante skal den altid stå i vand, så der skal holdes øje med den :D