Se fuld version : Strikkemagasiner
Jeg har nu været den lykkelige (for det meste) ejer af en strikkemaskine i et halvt års tid og er blevet nogenlunde fortrolig med de mest basale ting. Jeg har søgt efter magasiner/blade om emnet for at få mere inspiration og lære nyt og har fundet bladet Machine Knitting Monthly fra UK, men det virker ærlig talt noget gammeldags. Er der nogen af jer, der kan anbefale andre magasiner/blade rettet mod maskinstrik?
#f€
Mosterkoster
02-08-2008, 17:03
Jeg kan ikke, jeg søger med lys og lygte efter bøger og anden slags, som jeg evt. kan få glæde af. Jeg er helt nybegynder på området. *198*
Jeg har nu været den lykkelige (for det meste) ejer af en strikkemaskine i et halvt års tid og er blevet nogenlunde fortrolig med de mest basale ting. Jeg har søgt efter magasiner/blade om emnet for at få mere inspiration og lære nyt og har fundet bladet Machine Knitting Monthly fra UK, men det virker ærlig talt noget gammeldags. Er der nogen af jer, der kan anbefale andre magasiner/blade rettet mod maskinstrik?
#f€
Prøv på denne side.http://www.knittingmachinesale.com/knitting_machine_books.htm
Futte. Jeg vil give dig ret i, at magasinet Machine Knitting Monthly fra UK, er ikke det som jeg troede det var.
Jeg har tegnet et abbonement på 2 år, men hidtil, har jeg ikke fundet noget som jeg kunne bruge.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.