Se fuld version : luffes perlebroderier
luffedreng
04-02-2007, 16:16
her er nogle ting jeg har lavet i perler
luffedreng
04-02-2007, 16:17
og et par stykker mere
Charitas
04-02-2007, 16:54
De er flotte :) opskriften til den miderste øverst (Flacon med blomster) hvad hedder den? eller er det en du selv har lavet, for den kunne jeg godt nok, godt tænke mig at prøve at lave
luffedreng
04-02-2007, 16:59
De er flotte :) opskriften til den miderste øverst (Flacon med blomster) hvad hedder den? eller er det en du selv har lavet, for den kunne jeg godt nok, godt tænke mig at prøve at lave
det er mange år siden jeg har lavet den,og jeg tror opskriften var i et ugeblad.
men måske andre rokkere har opskriften ?
Meget flotte perlebroderier. Er den første flacon fra Stenboden, og kan du huske numret. Syr selv meget med perler og kunne godt tænke mig at sy den.
luffedreng
04-02-2007, 18:02
Meget flotte perlebroderier. Er den første flacon fra Stenboden, og kan du huske numret. Syr selv meget med perler og kunne godt tænke mig at sy den.
nej den er også gammel og fra et ugeblad(K)
Zoegabutik
05-02-2007, 13:28
(Flacon med blomster) er stenbodens og har nr 840802 kan jeg se i mine opskrifter, jeg har desværrer ikke opskriften, men nu ved du hvilken nr du leder efter.
(F) flotte ting spiralen har jeg lavet en gang i roed og hvid opskriften er fra hendes verden men jeg kan ikke finde min
oj jag tyckte om stjärnorna
Hvor er det nogle fint ting du har lavet luffedreng,
jeg (H) for dig.
luffedreng
07-02-2007, 20:03
hej ALJ
jeg har fundet opskriften af flaconen du spurgte efter men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal sende den.er der nogen der kan hjælpe ?
er det opskrifren på spiralen du har få så er jeg også interessert hvis muligt
Charitas
08-02-2007, 13:53
Tak den vil jeg da kigge efter (:)
(Flacon med blomster) er stenbodens og har nr 840802 kan jeg se i mine opskrifter, jeg har desværrer ikke opskriften, men nu ved du hvilken nr du leder efter.
luffedreng
08-02-2007, 18:04
er det opskrifren på spiralen du har få så er jeg også interessert hvis muligt
det er den med spiralen,og jeg prøver at få vtj til at lægge den ind under download,så vi må vente og se hvad der sker....
fint jeg står ikke lige og skal bruge den men sød er den
det er godt nok vilde! Jeg ville bare ønske at billederne var større.. for det er svært at få et ordentligt indtryk.. :D
luffedreng
08-02-2007, 20:22
ja det synes jeg også,det kunne være fedt med nogle større billeder så man kunne se flere detaljer
luffedreng
11-02-2007, 11:04
til dem der var interesseret i flaconen med spiraler,så har vtj lagt den ind i download.
så kan i bare gå i gang, tøser (qwe
ja det synes jeg også,det kunne være fedt med nogle større billeder så man kunne se flere detaljer
Billederne kan sagtens blive størrer. Helt op til 640 x 480 pixel, dog max ca. 30 Kb
Inde under download er der 2 programmer som i kan hente.
De kan lave jeres billeder "mindre" i stor format (:)
dejligt vi skulle jo noedig kede os
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.