Se fuld version : Drillenissen på spil.
Strikke Marie
19-06-2008, 06:55
I skulle have set det syn, der mødte mig, da min post ankom med en pakke fra drillenissen. Det var syn for guder.
Jeg har glasdør, så jeg så bare en smågrinende post med shorts og bare stikkelsbærben, og en "æggeskal" på hovedet.
Jeg tænkte, hvad i alverden nu? - for jeg ventede intet garn........
Men....det var en pakke med tandstikkere fra drillenissen - mange tandstikkere........og jeg har mine anelser. Tusind tak drillenisse. Så kan jeg komme igang med at prøve at strikke med de små pinde. Sidder lige og sliber let på dem for at få dem bløde og glatte. Det må jo være een, der har foreslået mig at prøve disse til mit strikketøj....*120*
19991
Tillykke med den dejligt pakke.
Ja, den drillenisse har det med at dukke op når man mindst venter det
*103*
hundeuld
19-06-2008, 07:33
Nej har drillenissen været hos dig... hvor dejligt..(z)
Der er da pinde til et par sokker eller 1000 (31)(der er vist noget, jeg er gået glip af her).
[quote=Strikke Marie;111104]I skulle have set det syn, der mødte mig, da min post ankom med en pakke fra drillenissen.
nej hvor hyggeligt Skal du virkelig strikke af dem ?????? Hvis ja så må jeg skisme tage hatten af for dig(H)
Nu har jeg læst om drillenissen et par gange Er der en der vil fortælle mig hvad det går ud på
Så kan jeg komme igang med at prøve at strikke med de små pinde. Sidder lige og sliber let på dem for at få dem bløde og glatte.
19991
Strikke Mare, skulle vi ikke hellere gennemgå for dig, hvordan man strikker stort og valker i maskinen?
Det går meget hurtigere, og der skal man ikke selv file pindene til først. (31)
Nette
Nu har jeg læst om drillenissen et par gange Er der en der vil fortælle mig hvad det går ud på
Prøv at tage et kig her jannie: http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=252 (qrw
[quote=Zep;111286]Prøv at tage et kig her jannie:
Nej hvor er det en hyggelig og sjov ide Nu har jeg været og og kigge nemlig og fundet ud af hvad det er *124*
Der er jo mange sider man skal igennem her før man får styr på det hele så undskyld hvis jeg indimellem spørger dumt
(a)
Det var ikke spor dumt spurgt (z)
hundeuld
19-06-2008, 18:28
Jannie her på rokken er der ikke noget der hedder dumme spørgsmål.
Hver eneste spørgsmål der bliver stillet, er der mange der bliver kloger af.(:)
Jannie her på rokken er der ikke noget der hedder dumme spørgsmål.
Nej, og hvis der var, og der blev delt præmie ud for flest af slagsen, så ville du slet ikke kune hamle op med mig og mine spørgsmål , Jannie. (31)
Nette
(31)bare vent til jeg har været her lige så læænge som dig så får jeg rekorden
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.