PDA

Se fuld version : Marianes strikkerier

Mariane
06-07-2008, 20:38
Ja, jeg strikker da lidt selv om jeg ofte ikke når at få taget billeder, men det har også mest været sokker jeg har strikket til min gamle far og de ser jo ud som sokker nu engang ser ud.

Men i skal da også lige have et lille kig til lidt af mit garn lager. Jeg var ved at sortere lidt i det i dag og foruden det i ser har jeg 2 sorte affaldssække mere (R)

Jeg har strikke de to par strømper til mig selv. De grålige er strikket i Superbests garn det er lidt tyndere end den blå/lilla garn som er fra brugsen/kvickley.

Så røg der lige to bunter i kurven da jeg var i superbest forleden. Jeg faldt for farven (og jeg slog mig ikke) så nu er jeg lidt spændt på hvordan den kommer til at se ud - den er forøvrigt med aloa vera i (ja det havde jeg dog ikke set før)

Mariane
06-07-2008, 20:43
I slipper ikke endnu.

Her et par billeder af hvad jeg har gang i lige nu (og så snakker vi ikke om alle ufoerne).

Det første billede: er en trøje fra bogen af Bente Rønberg "Strik i farver til kvinder med former" den strikker jeg i kvickleys strømpegarn (ja, den garn er jeg vild med), men den er jo alt for varm nu så forleden dag købte jeg garn til en sommerbluse og den er jeg lige begyndt på. Strikkes i Paris bomuldsgarn fra garnstudio, den er rigtig dejlig at strikke med, glider let på pindene og er dejlig blød.

Nette
06-07-2008, 20:51
He, ang. dit garnlager, lyder det lige fra ham, jeg deler aviser med: "Nå, det passer da meget godt i størrelsen til dit!"
jeg nævnte ikke noget med de to affaldssække.

Men det beviser blot, at han intet forstand har på det. Mit garnlager fylder ikke mere end TO af kasserne, og så lige en bærepose med bomuldsgarn i, der er indkøbt til et hæklet tæppe, som jeg nok desværre aldrig får hæklet. men så kan det jo bruges til et dyreprojekt eller to. :-)

Jeg har også købt garn med aleo vera. Der står det holder mange vaske. Jeg kan så ikke lade være med at tænke, hvordan det kan lade sig gøre, for vil det ikke forsvinde med ud, når man vasker sveden ud af sokkerne?

Nette

strikketøsen
06-07-2008, 22:00
Hvor er det *153*´t at få lidt flere garnlagre frem i lyset! ((O))

Og det er også rart at vide, at der findes flere UFO'er rundt omkring end mine .... (z)