Se fuld version : Pige kjole strikket gratis mønster tysk
vibeke skau
03-07-2008, 15:40
Her er linket på en sød pigekjole som er strikket godtnok på tysk men mon den ikke er til at oversætte.
håber i kan bruge det mange hilsner vibeke*134*
Hvor er den dog sød *153*.
Hvem der bare havde sådan en lille pige med buttede arme i familien.
IIIHHH - hvor er den bare sød ... (:)
Hvem der bare kunne tysk ...... *130*(R)
Den er rigtig sød((O))
Er der ikke en på rokken der kan oversætte fra Tysk??(R)
Jeg har lige fået svar på en mail fra den tyske designer, som har givet lov til at den bliver oversat og lagt i Rokkens download, så jeg "kaster" mig over den i morgen, men vil ikke love den helt færdig før søndag. Og det ka' ske at jeg råber på hjælp*152*
Når den er færdig sender jeg den til Hundeuld sammen med mailen fra Helga, som designeren hedder.
Gammelmor
03-07-2008, 20:20
Den perfekte model!
Har du lagt mærke til at der står at man kan se fjernsyn men man strikker den - det er da den sjoveste angivelse af sværhedsgrad jeg har set
Ja Lene - Jeg tror egentlig at hun har ret - jeg sidder med oversættelsen lige nu - Kunne ikke lade være *134*
Mosterkoster
03-07-2008, 20:39
Klasus, du er da godt nok et vidunder at have i sin nærhed. Mangler man en oversættelse, så er du der. (z)(z)
NØJ - hvor er du bare hurtig og FLINK til at hjælpe.. (z) Klasus
Glæder mig til den er oversat *172*
Så flott at du kan oversette. Jeg har ei lita tulle som den vil passe perfekt til*172*
Så tror jeg, at oversættelsen er færdig - Er der en der gider at læse korrektur for mig??? *141*
Mosterkoster
04-07-2008, 06:47
Hold da op, lynoversætter.
Du sender den til mig, så skal jeg læse korrektur.
Du kan evt. sende den via min mail her på rokken, hvis du stadig har behov for korrektur. (z)
Hold da op, lynoversætter.
Du sender den til mig, så skal jeg læse korrektur.
Du kan evt. sende den via min mail her på rokken, hvis du stadig har behov for korrektur. (z)
Det vil jer meget gerne, men jeg kan ikke indsætte billederne, når jeg skal maile via Rokken, og en del af oversættelsen ligger i disse.
Kan du sende mig en pb med din mailadresse så sender jeg den til dig.
Heisann
Jeg kan gjerne lese korektur om du trenger flere til å sjekke den.
Jeg kan prøvestrikke den med en gang om du vil.
Gammelmor
04-07-2008, 23:28
Jeg kommer helt sikkert til at prøve den. Nu er jeg lige begyndt på en gammeldags babytrøje men den er vist nogenlunde hurtigt færdig og så har jeg jo købt garn her til aften ( nethandel, altså*120*) og selvom det vist er en lille smule for tyndt så laver jeg den bare alligevel. Det glæder jeg mig til for det er lang tid siden jeg har prøvet noget nyt, men har kørt rundt i de samme gamle modeller.
Så er den endevendte fil - både på den ene og den anden måde *134* sendt i en dansk version til Hundeuld *152*
Du er simpelthen en sveske, Klasus
(a)
(qwe venter bare spændt *172*
Du er bare dagen`s kvinde i skysovs (a)Klasus
hundeuld
05-07-2008, 07:39
Værsegod så er den lagt ind .. Vi takker klasus for arbejdet med tilladelsen og oversætning (z) den ligge lige for tiden i nyt i link og download, ellers under børn..
Tusind tak for hjælpen til jer begge. Det var super dejligt, at også os uden de store sprogkundskaber også kunne være med.
Elin
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.