Se fuld version : Leje eller lån af strikkemaskiner?
Moster_Pips
29-06-2008, 11:21
Hej!(H)
Min veninde og jeg vil rigtig gerne på et maskinstrikkekursus i november, men problemet er, at man selv skal medbringe en maskine og det har vi ikke og vi vil ikke investere i maskiner, før vi har prøvet om det er noget.
Kender nogen herinde et sted, vi kan leje/låne et par maskiner? *141*
Vi bor i Århus/Horsens området.
Mange hilsner fra
Moster Pips
Hej
I vil få rigtig svært ved at leje/låne en maskine.
Kender du f.eks. nogen der vil leje/låne en bil ud til en der ikke har kørekort?
Dette er ikke et surt opstød, men der er så meget mekanik i en strikkemaskine, så det er ikke noget man bare låner ud.
Hvad med at købe en i Den Blå Avis, der er tit nogle billige i ???
VH Lisbeth
Hej
I vil få rigtig svært ved at leje/låne en maskine.
Kender du f.eks. nogen der vil leje/låne en bil ud til en der ikke har kørekort?
Dette er ikke et surt opstød, men der er så meget mekanik i en strikkemaskine, så det er ikke noget man bare låner ud.
Hvad med at købe en i Den Blå Avis, der er tit nogle billige i ???
VH Lisbeth
Hmm, jeg synes faktisk ikke, det er så tosset en idé. Man kan da leje så meget forskelligt elektrisk værktøj, der også kræver man læser en brugsanvisning for at behandle det rigtigt.
Så hvorfor ikke?
Jeg har dog aldrig hørt om det, men synes ideen er god.
Hvor kan man købe den slags maskiner henne? Kunne man ikke forestille sig, at de lavede kurser eller havde en i butikken, man kunne prøve, så man kunne få en lille forsmag på, om det overhovedet var noget, man kunne tænkes at kunne finde ud af?
Nette
Mosterkoster
29-06-2008, 22:26
Jeg tror da nok der skal komme nogen, som gerne vil låne maskiner ud her på rokken. Havde jeg boet i nærheden, måtte I da gerne låne min maskine. Jeg kan godt forstå, at I gerne vil prøve først om det er noget for jer, inden I kaster jer ud i det. Når det er til et kursus, så er der jo også en underviser, som kan vise jer, hvordan det virker, og alt efter maskine, så er det ikke så svært, i hvert fald ikke i begyndelsen. Det er først når man begynder at skulle andet en strikke lige ud. (31)(31)
crazyknitter
29-06-2008, 22:51
Hej!
Nu har jeg gået hele dagen for at komme i tanker om det, Joan www.micorbis.dk (http://www.micorbis.dk) lejer strikkemaskiner ud.
Kærligst Crazyknitter
Mosterkoster
30-06-2008, 00:06
Nej hvor godt du kom i tanke om det. (z)
hundeuld
30-06-2008, 07:47
Det link må vi da have i download...(6)
Moster_Pips
30-06-2008, 22:45
Tusind tak alle sammen for jeres svar. *108*
Det er da pudsigt, at det lige er en fra Horsens, hvor jeg kommer fra, der lejer maskiner ud ((O)). Det vil jeg helt sikkert forfølge.
Skønt med sådan et sted, hvor der altid er hjælp at hente.(qwe
Mange hilsner fra
Moster Pips
ditte-mari
01-06-2010, 12:38
Hej
Jeg fandt lige den her gamle tråd og tænkte at det måske var det rette sted at stille mit spørgsmål.
Jeg har noget lækkert alpaca 2/10000, som jeg godt kunne tænke mig at forsøge at maskinstrikke i. Bare for at prøve det. Er der mon nogen i Hvidovre eller omegn der ville kunne lade mig prøve en maskine?
Vh
Delenn
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.